Despre Nespresso am mai scris pe blog după prima vizită la noul concept store oficial al brand-ului în România și la scurt timp de la lansarea magazinului online. Deschiderea oficială a Nespresso Boutique a avut loc însă săptămâna aceasta și a strâns câteva sute de persoane din media, online și companii într-un spațiu inedit amenajat pe Calea Dorobanților.
Brand-ul Nespresso intră în segmentul produselor de lux, căutând să transmită poziționarea premium de la procesul de fabricație a cafelei până la vânzarea în magazin. În Nespresso Boutique, vei găsi trei tipuri de aparate de cafea (Innisia, Pixie și Lattissima), cu prețuri ce variază între 440 și 1500 lei, o ofertă variată de cești în diverse mărimi și ustensile pentru preparat cafeaua, suporturi pentru pastilele de cafea și un aparat de spumă de lapte (300 lei), alături de cutii cu zahăr și un kit de decalcifiere.
Cafeaua este disponibilă în 23 de sortimente, clasificate în funcție de gamă, dimensiunea ceștii, intensitate și nota aromatică. Prețul unei capsule variază între 1,75 și 2,05 lei.
Magazinul Nespresso București
Sursa foto: Cristian Vasile