În urmă cu câteva luni, la Mobifest, am creat împreună cu echipă Zoniz o acțiune promoțională pentru participanții la eveniment. Pe parcursul conferinței, cei aflați în sală puteau participa la câteva concursuri direct de pe smartphone prin aplicația Zoniz.
Înainte de eveniment, am instalat în sală câteva dispozitive care prin intermediul tehnologiei iBeacon (dezvoltată de Apple) îi putea identifica pe utilizatorii aplicației. Cu alte cuvinte, am reușit să comunicăm direct cu participanții la conferința pe telefoanele lor.
A fost doar o mică demonstrație de mobile proximity marketing, o nouă cale de promovare eficentă pentru branduri.
Recent, Zoniz a anunțat prima implementare în România a tehnologiei iBeacon, într-un mare centru comercial. Mall-ul AFI Palace Cotroceni din București oferă acum brandurilor ocazia de a interacționa în timp real cu vizitatorii centrului comercial și vor avea posibilitatea să realizeze campanii de marketing relevante în funcție de afinități. Posibilitățile de comunicare sunt multiple și includ discounturi, vouchere, concursuri, treasure hunt, sondaje, informări etc.
Cum folosim Zoniz?
Pentru ca un utilizator să poată primi în timp real oferte și informații relevante atunci când se află în AFI Palace Cotroceni, trebuie să instaleze mai întâi aplicația Zoniz, să activeze apoi modul Bluetooth și să permită primirea notificărilor. Odată instalată aplicația, utilizatorii vor avea posibilitatea să gestioneze ofertele, să aleagă brandurile și tipurile de acțiuni de care sunt interesați astfel ei vor intra în contact doar cu informații relevante pentru ei.
La rândul lor, comercianții au un panou de control al campaniilor prin care pot utiliza șabloane predefinite pentru diferite categorii de comunicări.
Aplicația Zoniz poate fi descărcată direct din App Store sau Google Play și este disponibilă pe toate telefoanele cu sistem de operare Android sau iOS care utilizează tehnologia Bluetooth Low Energy (BLE).
Dezvoltată de compania Global e Business Solution (GEBS) în urma unei investiții de 1,5 milioane de euro, platforma Zoniz se bazează pe tehnologia Bluetooth Low Energy (BLE) și pe transmitători radio (beaconi), cu ajutorul cărora se pot trimite informații personalizate utilizatorilor de smartphone în funcție de preferințele acestora și de locul în care se află. Aplicația Zoniz este un produs 100% românesc, gândit după o tehnologie lansată de Apple în urmă cu 2 ani.
***
Blogul Manafu.ro este implicat în campania de promovare a platformei Zoniz.
Tare aplicatie, multe o sa se schimbe pe masura ce aplicatiile evolueaza, modul de interactionare cu clientul se va schimba de asemenea