Brandurile mari experimentează continuu, încearcă noi platforme şi caută să iasă mereu în faţă. Mai ales în era social media, în care nimeni nu vrea să rămână pe afară şi toţi îşi doresc un avantaj în avalanşa comunicaţională în care este prins publicul astăzi. Instagram, Vine, Snapchat, Whatsapp, orice “jucărie” nou lansată este adoptată măcar pentru o “tură”. Brandurile vor să fie acolo unde sunt consumatorii. Chiar şi pe Tinder.
De Valentine’s Day, McDonald’s România a lansat o campanie inedită pe Tinder pentru cartofii prăjiţi şi sandvişul McPuişor. Ambele produse în vârstă de 19 ani pe piaţă locală au interacţionat cu tinerii români în aplicaţia de matchmaking a momentului, după cum vedeţi în clipul video inserat.
Este cred prima campanie a unui brand pe Tinder, în România.
Super prezentarea de la SMS. Next step: share article :d
[…] Prima campanie pe Tinder din România s-a petrecut prilejuită de Vallentine’s Day, atunci când McDonalds a creat contul Puișor&cartofi prăjiți cu scopul de a comunica o ofertă comercială care să atragă lumea în restaurant și, evident, să creeze o asociere între brand și evenimentul iubirii în mințile lor crețe. Sunt curios pe care dintre fetele de la The Practice a căzut pisica să gestioneze acel profil de Tinder :)) […]
[…] 1. McPuișor de Sf Valentin (McDonald’s) Prima campanie a unui brand pe Tinder în România Despre campanie […]