MANAFU*

Abonamente Evensys

Labirintul secret din mijlocul Bucurestiului

mcdonald's

Brandurile caută noi căi prin care să se conecteze cu consumatorul tânăr, aflat mereu în mişcare, în căutarea unor experienţe noi şi mereu cu chef de distracţie. McDonald’s a pregătit în secret în ultima lună o acţiune globală inedită. Pe 24 martie, în 24 de oraşe din lume, în cele 24 de ore ale zilei, consumatorii au fost invitaţi să intre într-un joc ieşit din comun.

Ziua a început în Australia cu o cană de cafea uriaşă în care trecătorii s-au putut juca şi relaxa în drum spre muncă, a continuat cu un “Big Mac Selfie” în Dubai şi un concert surpriză susţinut de Jessie J pentru un grup de fani norocoşi în Londra, pentru a se termină cu un concert în Los Angeles, susţinut de Ne-Yo.

În centrul Bucureştiului, peste noapte, a fost construit un loc de joacă sub forma unui mare labirint, cu activări neaşteptate. Cutii-surpriză, oglinizi deformatoare, concerte de operă şi provocări distractive.

Evenimentul global a reprezentant şi startul campaniei aniversare pentru cei 20 de ani de la lansarea McDonald’s în România.

***
Autorul acestui blog este implicat în campaniile de comunicare ale McDonald’s România.

Comentează