Brandurile caută noi căi prin care să se conecteze cu consumatorul tânăr, aflat mereu în mişcare, în căutarea unor experienţe noi şi mereu cu chef de distracţie. McDonald’s a pregătit în secret în ultima lună o acţiune globală inedită. Pe 24 martie, în 24 de oraşe din lume, în cele 24 de ore ale zilei, consumatorii au fost invitaţi să intre într-un joc ieşit din comun.
Ziua a început în Australia cu o cană de cafea uriaşă în care trecătorii s-au putut juca şi relaxa în drum spre muncă, a continuat cu un “Big Mac Selfie” în Dubai şi un concert surpriză susţinut de Jessie J pentru un grup de fani norocoşi în Londra, pentru a se termină cu un concert în Los Angeles, susţinut de Ne-Yo.
În centrul Bucureştiului, peste noapte, a fost construit un loc de joacă sub forma unui mare labirint, cu activări neaşteptate. Cutii-surpriză, oglinizi deformatoare, concerte de operă şi provocări distractive.
Evenimentul global a reprezentant şi startul campaniei aniversare pentru cei 20 de ani de la lansarea McDonald’s în România.
***
Autorul acestui blog este implicat în campaniile de comunicare ale McDonald’s România.