O companie ofera certificate de scuba diving angajatilor sai. O alta asigura pet sitters pentru animalele de companie, dar si tunsori si servicii de spalatorie auto. Multe altele ofera pranzul gratuit sau diverse snack-uri ori jocuri la locul de munca. Ce faci insa cand structura companiei, domeniul in care te afli si mediul actual economic nu iti permit sa fii la fel de jucaus precum companiile mentionate?
Motivarea angajatilor este un subiect foarte actual si in acelasi timp foarte dureros. Astazi, cand se pune accent pe performanta si calitatea oamenilor mai mult ca oricand, e important sa intelegem ca recompensarea angajatilor buni este nu un moft, ci o cale corecta spre performante si mai mari.
Un studiu din US despre motivarea angajatilor spune ca un incentives program corect facut, cu recompense tangibile, poate creste performanta la nivel individual cu 22% si la nivel de echipe cu 44%.
Solutia Cheque Dejeuner Romania
Suntem cu totii familiari cu tichetele de masa, insa ele sunt doar unul dintre multele instrumente pe care angajatorii si companiile, in general, le au la indemana. Exista de asemenea tichete cadou, tichete de vacanta, tichete sociale si chiar tichete de cresa.
Cheque Dejeuner Romania promoveaza acum tichetul Cadhoc STIM, ce poate fi oferit nu doar angajatilor, ci si partenerilor de afaceri, ca premiu in diverse programe de marketing, pentru stimularea fortelor de vanzari sau in derularea studiilor de piata. Acesta are valori intregi cuprinse intre 10 si 50 de lei si poate fi chiar personalizat. Puteti pune logo-ul companiei sau un mesaj adresat beneficiarului.
Un aspect, cred eu, foarte important este cel legat de reteaua de parteneri afiliati Cadhoc. Cheque Dejeuner Romania are acum peste 45.000 de astfel de parteneri, in domenii foarte diverse (de la restaurante, electrocasnice, telefonie mobila, librarii, pana la moda, electronice sau cosmetice). Lista completa este disponibila pe www.chequedejuner.ro.
O abordare inedita propusa de Cheque Dejeuner Romania este cea de stimulare a cumparatorilor.
Sa zicem ca am un magazin de haine si vanzarile nu cresc. Pot face o promotie clasica, cu discount de pret, insa acum toata lumea face acest lucru, mai ales online. Cu Cadhoc STIM pot acorda tichete in functie de valoarea cumparaturilor. De exemplu, pentru o achizitie de 200 de lei pot oferi un tichet de 20 de lei. In esenta, e tot un discount, insa forma este parca mult mai personala si poate fi personalizata, cum spuneam, cu mesaj frumos sau o imagine deosebita.
Conform legii, o companie poate deduce tichetele oferite partenerilor de afaceri sau clientilor, in cadrul cheltuielilor de marketing si publicitate indiferent de valoare si perioada anului.
Concurs: Testeaza tichetele Cheque Dejeuner Romania
Prin parteneriatul incheiat cu Cheque Dejeuner Romania, doresc sa recompensez si eu cititorii acestui blog. Am la dispozitie doua pachete cu tichete Cadhoc in valoare de 250 lei fiecare, pe care le voi oferi prin tragere la sorti. Trebuie doar sa imi spuneti in comentarii in ce an ati inceput sa imi cititi blogul. Multumesc!
UPDATE: Vreau sa multumesc atat cititorilor vechi, cat si celor noi ca ma viziteaza – sper cu drag – si ca voi incerca sa aduc mai multe concursuri si informatii utile pe blog. Pana atunci, anunt acum cei doi castigatori ai pachetelor cu tichete oferite de Cheque Dejeuner Romania, alesi prin tragere la sorti. Acestia sunt: Baroiu Flori Mimi si Picincu Hobjila Viorica.
****
Blogul Manafu.ro este implicat in campania de comunicare a beneficiilor oferite de tichetele cadou emise de Cheque Dejeuner Romania.
2012, daca retin bine 🙂
am inceput sa citesc blogul din 2012 .
cred ca din 2013
Tot 2012 🙂
2012 cred
Daca tin minte bine de prin 2011. Interesant e ca las primul comment acum cand ai concurs…. cam aiurea 🙁
pai e unul din primele bloguri pe care am inceput sa le citesc cand am descoperit ceea ce inseamna bloguri. erai pe blogspot pe atunci. cred ca era undeva prin 2009 (sper sa nu ma insel)
De prin 2009.
2010
Am dat peste blogul tau prin 2009, dar primesc notificari prin email la articole noi din 2013 🙂
2009, de cand ii citesc si pe Zoso, Arhi si Cabral.
Din 2011.
In 2008.
Prin 2007 cred că am ajuns prima dată la tine pe blog, când am început să scriu și eu mai serios și aveam primul contact cu bloggerii mai vechi. Ah, zilele bune, când lumea scria mai necenzurat și nu era senzația aia de aglomerare, erau mai puține bloguri dar mai mult conținut interesant.
De citit constant cred că am început în 2008, după ce am trecut și eu pe domeniu propriu și am început să folosesc răposatul Google Reader.
A trecut ceva timp de cand tot citesc diverse articole de pe blogul tau. Estimez ca undeva prin 2010.
Daca nu ma inseala memoria, “te citesc” din 19.04.2013, dupa iesirea la bere cu baietii si fetele 2.0 😀
2013 🙂
Buna. Am intrat pe blog pentru prima data anul acesta…2014
2012
Cred ca in 2010 🙂
in 2012. Atentie, provoaca dependenta 🙂
Salut. 😀 Hehe … Am intrat si-am aflat de blogul tau in 2014, la recomandarea altui blogger. 😀 Shame on me. 🙂
Prima oara chiar azi 24. 09. 2014 🙂 niciodata nu este prea tarziu
din 2013
2014, mai exact acum vreo luna am descoperit blogul. 🙂
La inceputul acestui an, mai exact 20 ianuarie 2014, cand unul din prietenii de pe facebook a dat like la un articol scris de tine. 🙂
de prin 2009
Sincer si spre rusinea mea… abia din 2013 . Cautam ceva despre blogging si PR . Asa gasisem articolul tau : Cat se castiga in PR si marketing . De atunci nu pot sa zic ca intru chiar frecvent , insa daca mi se pare interesant ceva din newsletter … intru fara ezitare…!!!
Din 2012 te citesc in fiecare zi si tot de atunci, datorita tie, sunt mai motivat oarecum sa scriu aproape zilnic pe blog si sa dezvolt aceasta parte din mine, a blogging-ului.
Multumesc !
2009 cred când căutăm primele informații despre Foursquare.
Am inceput sa citesc blogul din 2014. Am auzit de acest blog de la tv
Cred ca in 2010, atunci cand am inceput sa scriu pe blog si sa citesc bloguri.
Si cred ca acesta a fost articolul https://www.manafu.ro/2010/07/tipuri-de-bloggeri/
Spor!
hehe, cred ca prin 2010 am ajuns prima data pe aici, din 2011 te am in reader
Am inceput sa iti citesc blogul prin 2012, cand faceam o cercetare cu posibili speakeri ai unui eveniment pentru studenti. 🙂
Eu am inceput ceva mai tarziu, in a doua parte a lui 2013, atunci l-am descoperit din intamplare.
in 2009 cand imi facusem si eu primul blog si cautam sa aflu sfaturi de la cei care erau deja consacrati 🙂
De prin vara lui 2011
Am inceput sa citesc blogul in anul 2013
2013
2009
Din primavara lui 2011
eu anul acest am citit prima data blogul
15.09.2014 – si de atunci, tot revin 🙂
2014
Acum, cand am aflat de concurs…
In 2014, cand m-a facut curios numele tau, foarte asemanator cu al meu… aceasta asemanare mi-a starnit, intr-un fel, dorinta de a te citi.
acum! 25.09.2014 ora 8:37… am fugit la munca!
2012
Din 2012…..am facut o pauza….si am revenit cu mare interes in 2014
Doar din 2013, dar acum sunt fidela articolelor tale! 🙂