O companie ofera certificate de scuba diving angajatilor sai. O alta asigura pet sitters pentru animalele de companie, dar si tunsori si servicii de spalatorie auto. Multe altele ofera pranzul gratuit sau diverse snack-uri ori jocuri la locul de munca. Ce faci insa cand structura companiei, domeniul in care te afli si mediul actual economic nu iti permit sa fii la fel de jucaus precum companiile mentionate?
Motivarea angajatilor este un subiect foarte actual si in acelasi timp foarte dureros. Astazi, cand se pune accent pe performanta si calitatea oamenilor mai mult ca oricand, e important sa intelegem ca recompensarea angajatilor buni este nu un moft, ci o cale corecta spre performante si mai mari.
Un studiu din US despre motivarea angajatilor spune ca un incentives program corect facut, cu recompense tangibile, poate creste performanta la nivel individual cu 22% si la nivel de echipe cu 44%.
Solutia Cheque Dejeuner Romania
Suntem cu totii familiari cu tichetele de masa, insa ele sunt doar unul dintre multele instrumente pe care angajatorii si companiile, in general, le au la indemana. Exista de asemenea tichete cadou, tichete de vacanta, tichete sociale si chiar tichete de cresa.
Cheque Dejeuner Romania promoveaza acum tichetul Cadhoc STIM, ce poate fi oferit nu doar angajatilor, ci si partenerilor de afaceri, ca premiu in diverse programe de marketing, pentru stimularea fortelor de vanzari sau in derularea studiilor de piata. Acesta are valori intregi cuprinse intre 10 si 50 de lei si poate fi chiar personalizat. Puteti pune logo-ul companiei sau un mesaj adresat beneficiarului.
Un aspect, cred eu, foarte important este cel legat de reteaua de parteneri afiliati Cadhoc. Cheque Dejeuner Romania are acum peste 45.000 de astfel de parteneri, in domenii foarte diverse (de la restaurante, electrocasnice, telefonie mobila, librarii, pana la moda, electronice sau cosmetice). Lista completa este disponibila pe www.chequedejuner.ro.
O abordare inedita propusa de Cheque Dejeuner Romania este cea de stimulare a cumparatorilor.
Sa zicem ca am un magazin de haine si vanzarile nu cresc. Pot face o promotie clasica, cu discount de pret, insa acum toata lumea face acest lucru, mai ales online. Cu Cadhoc STIM pot acorda tichete in functie de valoarea cumparaturilor. De exemplu, pentru o achizitie de 200 de lei pot oferi un tichet de 20 de lei. In esenta, e tot un discount, insa forma este parca mult mai personala si poate fi personalizata, cum spuneam, cu mesaj frumos sau o imagine deosebita.
Conform legii, o companie poate deduce tichetele oferite partenerilor de afaceri sau clientilor, in cadrul cheltuielilor de marketing si publicitate indiferent de valoare si perioada anului.
Concurs: Testeaza tichetele Cheque Dejeuner Romania
Prin parteneriatul incheiat cu Cheque Dejeuner Romania, doresc sa recompensez si eu cititorii acestui blog. Am la dispozitie doua pachete cu tichete Cadhoc in valoare de 250 lei fiecare, pe care le voi oferi prin tragere la sorti. Trebuie doar sa imi spuneti in comentarii in ce an ati inceput sa imi cititi blogul. Multumesc!
UPDATE: Vreau sa multumesc atat cititorilor vechi, cat si celor noi ca ma viziteaza – sper cu drag – si ca voi incerca sa aduc mai multe concursuri si informatii utile pe blog. Pana atunci, anunt acum cei doi castigatori ai pachetelor cu tichete oferite de Cheque Dejeuner Romania, alesi prin tragere la sorti. Acestia sunt: Baroiu Flori Mimi si Picincu Hobjila Viorica.
****
Blogul Manafu.ro este implicat in campania de comunicare a beneficiilor oferite de tichetele cadou emise de Cheque Dejeuner Romania.
castigator?
astazi din pacate ,dar am descoperit lucruri interesante aici .
[…] https://www.manafu.ro/2014/09/o-solutie-eficienta-pentru-motivarea-angajatilor-si-a-partenerilor-de-a… […]