MANAFU*

Abonamente Evensys

Cum este Romania promovata de romani

transfagarasan

O strategie de comunicare digitala pentru Romania, ca destinatie pentru turisti, ar fi mai mult decat binevenita. Cel putin pe plan intern. Studiile arata ca jumatate dintre romanii care pleaca in vacanta aleg locuri din tara.

Pana vom vedea aceasta strategie digitala, salut initiativele personale. Zilele trecute, Andreea mi-a aratat declaratia ei de dragoste pentru Bucuresti. Ieri, Robert, un impatimit fan Instagram, mi-a facut cunostinta cu “Take Me To Romania”. Va fi o calatorie vizuala in care 9 instagrammeri vor documenta puncte de interes turistic si le vor face cunoscute comunitatii Instagram.

De-a lungul celor 6 zile vom ajunge în câteva dintre oraşele încărcate de istorie şi locurile unice din Transilvania. Vom da startul excursiei #takemetoromania în Bucureşti, printr-un Instameet de amploare, o întâlnire la care vor participa toţi utilizatorii de Instagram care vor să  ne ureze “Drum bun!”. Vom porni apoi pe Transfăgărăşan către Bâlea Lac şi Sibiu, primul popas al călătoriei. Din Sibiu ne îndreptăm către Sighişoara, Biertan, Brașov și, ultima oprire, canionul Șapte Scări.
Robert Katai

Ma gandesc acum ca o strategie de comunicare digitala a turismului romanesc ar putea include si o competitie sau o compilatie a proiectelor independente.

Sursa foto: © Razvanxr | Dreamstime.com

2 comentarii

  1. andreea says:

    multumesc pt. shout out! 🙂

  2. irina ianosi says:

    Noi suntem o gramada de oameni care putem face tara asta mai frumoasa si mai curata.
    Felicitari celor care chiar fac Romania mai frumoasa decat este .

Comentează