Top Social Brands 2014 nu ne aduce mari surprize. Desi a intrat direct pe locul 4, Lidl avea si la editia anterioara o prezenta masiva in social media. In 2013, a fost, daca nu gresesc, primul brand comercial care a ajuns la un milion de likes in Romania, la numai doi ani de la intrarea pe piata a lantului de retail. Tot anul trecut, Lidl a derula proiecte digitale inovative si primele campanii in blogosfera.
Pozitiile obtinute de Vodafone, Samsung si AVON confirma puterea acestor branduri in social media. Vodafone a avut cea mai mare campanie pe Facebook anul trecut, lansarea paginii “Ciobanul Ghita”. Samsung are trei pagini de Facebook puternice si a lansat mai multe aplicatii (poate cele mai multe). AVON are cel mai bun blog de companie, cu articole proprii si guest-posts care se “viralizeaza” constant.
Heineken si Coca-Cola sunt pretendentii la Top 5 si brandurile care au derulat cele mai importante campanii pe Twitter. Ciocolata ROM vine puternic din urma si ne-a oferit cateva exercitii de creativitate in 2013.
Mai multe detalii despre top si metodologie sunt pe site-ul revistei Biz, relansat cu ocazia anuntarii clasamentului.
[…] ştiri pe scurt: Top Social Brands 2014, profile noi pe LinkedIn, noutăţi de la Google+, Flickr scoate loginul cu conturi Facebook, […]
[…] Probabil nu vor fi surprize foarte mari, comparativ cu anul precedent (vezi Top Social Brnds 2014 – aici!), dar sigur vom afla o multime de noutati si vo descoperi ce face aceste companii sa fie atat de […]
[…] Probabil nu vor fi surprize foarte mari, comparativ cu anul precedent (vezi Top Social Brnds 2014 – aici!), dar sigur vom afla o multime de noutati si vom descoperi ce face aceste companii sa fie atat de […]