Heineken a facut nu doar cea mai mare si mai lunga campanie pe Twitter de pana acum, a intrat si in trend-ul momentului: second screen. Stiind ca 70% dintre fanii fotbalului privesc meciurile acasa si ca deja 65% dintre telespectatori folosesc un device mobil in timp ce uita la TV, Heineken a construit programul Share The Sofa pe ideea interactiunii intre microbisti, de la distanta, pe perioada UEFA Champions League.
Pentru a genera buzz, a invitat o serie de mari vedete ale fotbalului mondial sa se aseze pe o canapea si sa comenteze intrecerile cu fanii, pe Twitter. Au venit o data sau chiar de cateva ori Ruud Gullit, Ruud van Nistelrooy, Owen Hargreaves, Hernan Crespo si Fernando Morientes etc. Prezenta lui Hargreaves a atras, de exemplu, 2.600 de mesaje pe Twitter.
Continutul multimedia a avut si el un rol important in Share The Sofa, pe parcursul conversatiilor din timpul meciurilor, fotbalistii invitati s-au fotografiat si filmat pentru fani.
Thank you all for sharing the sofa, see you next season! #sharethesofa #uclfinal https://t.co/VFUi0kkExl
— Heineken (@Heineken) May 24, 2014
Heineken este unul dintre cele mai implicate branduri in social media, in Romania. In cea mai recenta editie a Top Social Brands, marca olandeza a ocupat locul 8, putand spune totodata ca este berea No 1 in online, la noi. Si chiar offline, daca luam in considerare surpriza facuta fanilor fotbalului in seara finalei UCL. Copilul teribil al fotbalului mondial in anii ’90, Ruud Gullit, a venit la Bucuresti pentru a urmari meciul dintre Real Madrid si Atletico Madrid.