Aceasta campanie ar putea fi un apel la creativitate nu numai in randul dezvoltatorilor de aplicatii, ci si in general, in randul agentiilor de publicitate. Rar mai vezi la noi incapatanarea de a face ceva creativ, clar deosebit de comunicarea clasica. Mai mult, promovarea se face exclusiv online.
UniCredit Tiriac Bank a lansat varianta imbunatatita a aplicatiei de mobile banking, cu o campanie chiar inedita atat prin idee, cat si prin executie.
Pentru a sublinia usurinta cu care poate fi folosita noua aplicatie, agentia MRM Worldwide Romania a venit cu ideea de a oferi utilizatorilor de Internet posibilitatea de a controla de la distanta banca. Este un joc distractiv in care, printr-o aplicatie dedicata, telefonul mobil devine telecomanda si influenteaza activitatea (si mai mult decat atat) dintr-o sucursala fictiva. E chiar amuzant sa vezi cum reactioneaza “angajatii bancii” la swipe sau shake.
Testeaza si te distreaza pe www.controlyourbank.ro.
Va avertizez sa nu incercati acasa. In aplicatia UniCredit au jucat cascadori profesionisti.
foarte faina chestia…la inceput mi-a mers cam greu, dar asta era de la mine…
O zi placuta iti doresc!