“ShoeBox este proiectul meu de suflet. L-am pornit impreuna cu sotia si cativa prieteni dragi, in ideea de a ne educa copiii sa fie darnici si sa imparta cu cei din jur din tot ceea ce au. Dar mai mult de atat, datorita imensului raspuns al comunitatii, am ajuns ca in 2013 sa fi putut da cate un cadou (o cutie de pantofi frumos ambalata, umpluta cu bunatati) la peste 30.000 de copii din Romania si nu numai”, asa mi-a scris Val Vesa* pe blog, acum cateva zile.
Am pornit alaturi de METRO Cash & Carry , Simona Tache si Cabral in cautarea binelui pe care oamenii din online l-au primit candva. Am dorit sa oferim cateva mostre de fapte bune. Si am gasit cateva povesti frumoase.
Val a primit prin tragere la sorti un kit de bine de la METRO si un rucsac Tessel din partea mea. Antreprenorii care au facut un bine au sansa de a castiga un premiu de 200.000 lei. Toate detaliile sunt aici, iar inscrierile se fac foarte usor online aici.
METRO a implinit 50 de ani de la infiintare, ocazie cu care a demarat campania “METRO Starurile Comunitatii“, ce promoveaza faptele bune in randul managerilor de companii mici si mijlocii.
* Val nu prea apare in pozele ShoeBox. E mai mereu prins cu coordonarea actiunii.
Buna. Laudabila initiativa METRO.
Pot participa si Asociatii, sau doar companii?
Te rog sa vezi in regulamentul lor.
Val este o alegere mai mult decat perfecta!
Multumesc frumos pentru apreciere!
Era fain dacă puteau participa și Bloggerii cu ce fac uni dintre ei, de exemplu pentru Masa Copiilor ( http://zoltybogata.ro/masa-copiilor-9/ ) de care mă ocup, ne-ar prinde foarte bine un asemenea premiu. Multă sănătate
Foarte frumos, o initiativa de toata lauda, sa ne ajute sa mai iesim de sub imaginea gri creata de stirile de la ora 5. Se mai intampla si lucruri frumoase:)