Cand banca ta iti spune ca a castigat mari premii internationale, te bucuri un pic pentru succesul sau. La urma urmei, aceasta apreciere ti se datoreaza intr-o anumita masura.
Raiffeisen Bank transmite acum tuturor clientilor sai succesul avut. Presa de specialitate internationala, care analizeaza an de an activitatea bancilor, i-a oferit 4 mari premii in 2013. Este un succes fara precedent in Romania, in sistemul bancar.
De unde vine acest record? De la cei 2.000.000 de clienti persoane fizice, 100.000 de IMM-uri si 7.500 de corporatii mari si medii. Peste un milion de oameni incaseaza veniturile prin Raiffeisen si aproximativ 430.000 detin un card la ei.
Eu, ca om al Internetului, am gasit foarte relevant faptul ca Raiffeisen are in acest moment cei mai multi utilizatori de Internet Banking: 660.000. Mai mult, aplicatia pentru smartphones a ajuns la 90.000 de utilizatori.
Dar ce conteaza pentru mine dincolo de aceste cifre mari? Conteaza cum sunt tratat in banca asa cum conteaza cum sunt tratat intr-un restaurant sau magazin (offline sau online). Cred ca nu peste mult timp Customer Care-ul va deveni cea mai buna forma de publicitate.
CONCURSUL MANAFU.RO – CASTIGA UN IPHONE 5C
Fiind parte din campania de comunicare a bancii initiez pe blog un concurs dedicat celor care lucreaza cu Raiffeisen sau au intrat in contact cu serviciile sale.
Tot ce trebuie sa faceti este sa raspundeti la intrebarea: “Ce reprezinta Raiffeisen pentru tine?”. Vrem sa aflam ce v-a apropiat de banca si ce apreciati cel mai mult la serviciile sale.
Scrieti asadar in comentarii, intr-o faza scurta, despre relatia voastra cu banca: ce va place, ce apreciati, o intamplare placuta sau un serviciu deosebit. Peste o saptamana voi trage la sorti castigatorul.
Premiul este un iPhone 5C, unul dintre cele mai dorite gadget-uri in acest moment. Castigatorul va fi anuntat in cadrul acestui post, miercuri, 12 martie.
Poti castiga si alte premii pe pagina de Facebook a Raiffeisen si in microsite-ul dedicat acestui moment.
DESCHIDEREA FATA DE CLIENT
O campanie in social media pentru milioane de clienti vine si cu o promisiune din partea bancii. In era retelelor sociale, a blogging-ului si a aplicatiilor de messaging, Raiffeisen isi arata deschiderea fata de client si isi mobilizeaza mai mult echipa de customer care.
Si desi o lege universal valabila spune ca nu vom putea niciodata sa fim placuti de toata lumea, nimic nu ne impiedica sa incercam sa ii multumim pe cat mai multi.
UPDATE: Concursul s-a incheiat. Castigatorul va fi anuntat miercuri.
UPDATE: 2: Castigatorul concursului, desemnat prin tragere la sorti este: Sergiu Ch.
Raiffeisen Bank reprezinta siguranta si incredere in viitor! Comunicarea cu personalul este minunata intotdeauna te fac sa intelegi cu adevarat ! Succes si cat mai multe premii!!!
Raiffeisen reprezinta pentru mine o banca de incredere, si o buna optiune de viitor in caz ca am nevoie de servicii bancare.
Este o banca de incredere!
De 10 ani lucrez cu agentia de la Gherla, Raiffeisen Bank. Sunt foarte bine pregatiti, politicosi, adevarati bancheri de clasa. Cred ca succesul bancii se datoreaza salariatilor si seriozitatii.
Raiffeisen Bank reprezinta pentru mine profesionalism si corectitudine, ceea ce fiecare persoana cauta cand are nevoie de serviciile unei banci. Apreciez foarte mult si comunicarea foarte buna cu clientii ce confera o deosebita incredere.
sunt client Raiffeisen de aproximativ opt ani, vreme in care orice problema s-a rezolvat rapid fara multe batai de cap, indiferent daca am rezolvat la un ghiseu sau telefonic dar ceea ce nu imi place este felul cum arata factura lunara pentru ca este foarte greu sa descifrezi cat anume ai de rambursat daca nu esti familiarizat cu sistemul lor.
Pentru mine,Raiffeisen Bank este o banca responsabila fiindca are un comportament etic in afaceri si fata de clienti.Pe deasupra este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii bancare.