Cand banca ta iti spune ca a castigat mari premii internationale, te bucuri un pic pentru succesul sau. La urma urmei, aceasta apreciere ti se datoreaza intr-o anumita masura.
Raiffeisen Bank transmite acum tuturor clientilor sai succesul avut. Presa de specialitate internationala, care analizeaza an de an activitatea bancilor, i-a oferit 4 mari premii in 2013. Este un succes fara precedent in Romania, in sistemul bancar.
De unde vine acest record? De la cei 2.000.000 de clienti persoane fizice, 100.000 de IMM-uri si 7.500 de corporatii mari si medii. Peste un milion de oameni incaseaza veniturile prin Raiffeisen si aproximativ 430.000 detin un card la ei.
Eu, ca om al Internetului, am gasit foarte relevant faptul ca Raiffeisen are in acest moment cei mai multi utilizatori de Internet Banking: 660.000. Mai mult, aplicatia pentru smartphones a ajuns la 90.000 de utilizatori.
Dar ce conteaza pentru mine dincolo de aceste cifre mari? Conteaza cum sunt tratat in banca asa cum conteaza cum sunt tratat intr-un restaurant sau magazin (offline sau online). Cred ca nu peste mult timp Customer Care-ul va deveni cea mai buna forma de publicitate.
CONCURSUL MANAFU.RO – CASTIGA UN IPHONE 5C
Fiind parte din campania de comunicare a bancii initiez pe blog un concurs dedicat celor care lucreaza cu Raiffeisen sau au intrat in contact cu serviciile sale.
Tot ce trebuie sa faceti este sa raspundeti la intrebarea: “Ce reprezinta Raiffeisen pentru tine?”. Vrem sa aflam ce v-a apropiat de banca si ce apreciati cel mai mult la serviciile sale.
Scrieti asadar in comentarii, intr-o faza scurta, despre relatia voastra cu banca: ce va place, ce apreciati, o intamplare placuta sau un serviciu deosebit. Peste o saptamana voi trage la sorti castigatorul.
Premiul este un iPhone 5C, unul dintre cele mai dorite gadget-uri in acest moment. Castigatorul va fi anuntat in cadrul acestui post, miercuri, 12 martie.
Poti castiga si alte premii pe pagina de Facebook a Raiffeisen si in microsite-ul dedicat acestui moment.
DESCHIDEREA FATA DE CLIENT
O campanie in social media pentru milioane de clienti vine si cu o promisiune din partea bancii. In era retelelor sociale, a blogging-ului si a aplicatiilor de messaging, Raiffeisen isi arata deschiderea fata de client si isi mobilizeaza mai mult echipa de customer care.
Si desi o lege universal valabila spune ca nu vom putea niciodata sa fim placuti de toata lumea, nimic nu ne impiedica sa incercam sa ii multumim pe cat mai multi.
UPDATE: Concursul s-a incheiat. Castigatorul va fi anuntat miercuri.
UPDATE: 2: Castigatorul concursului, desemnat prin tragere la sorti este: Sergiu Ch.
Raiffeisen Bank este singura bancă în care am încredere, cu care lucrez de 8 ani de zile, care nu m-a dezamăgit și nu mi-a creat niciodată probleme, pe care o recomand oricui îmi cere sfatul.
e cea mai buna banca din romania, cel putin la nivel de user-experience. folosesc atat online cat si mobile banking-ul si nu pot decat sa-i laud. Foarte profi, foarte orientati spre client. si in lumea in care traim, faptul ca isi inteleg clientii si le inteleg nevoile e mare lucru. Comentariu in afara concursului, te rog. voiam doar sa-mi spun parerea
Este banca la care am hotarat sa strangem alocatia fetei noastre, din momentul in care a avut dreptul la ea. Pana acum (sau de aproape 10 ani) nu ne-a dezamagit.
Am cont la Raiffeisen de când mi-am schimbat jobul și e chiar ok. Cel mai mult îmi place interfața de online banking, simplă și intuitivă.
Peste aproximativ 2 luni se implinesc 3 ani de relatie eu-Raiffeisen Bank.
Trebuie sa recunosc ca nu a fost dragoste la prima vedere pentru ca am facut cunostinta datorita cardului pe care se vireaza salariul.
Pentru aproximativ 1 an si cateva luni, relatia a fost destul de anosta, in sensul ca ne vizitam doar odata pe luna (la bancomat). Bineinteles, aproape zilnic ii vizitam si ghiseul insa acolo doar depuneam incasarile pentru companie.
Totusi, de cand am inceput sa am un mic hobby care s-a transformat intr-un business, simpla existent a acestui card s-a dovedit a fi foarte utila. Plecand de la comisioanele mult mai mici decat ale altor banci (as da nume dar nu ar fi frumos) pana la increderea persoanelor care prefera sa faca transfer bancar intr-un cont de Raiffeisen decat in alta parte.
Acum pot spune ca relatia noastra a ajuns intr-un punct in care chiar ma bucur de ceea ce inseamna “profitabilitate” fara sa stau cu teama ca as fi jecmanita de vreun comision ascuns iar Internet Bankingul a evoluat in foarte bine, atat ca interfata dar, mai ales ca usurinta de utilizare (cine a trebuit sa sune, in trecut, la Relatii Clienti pentru ca aveau sesiune blocata din cauza ca uitasera sa dea Delogare si inchisesera fereastra browserului direct, stiu despre ce vorbesc ).
Stiu ca m-am intins mult la vorba (dar asta imi e felul) insa nu pot sa nu recunosc meritele acolo unde sunt.
Recomand aceasta banca pentru ca personalul te atentioneaza de la bun inceput care sunt costurile si comisioanele, daca vrei sa inchei un contract si stii ca nu te trezesti cu alte minuni dupa aceea. Sau poate doar am avut noroc de oameni foarte profesionisti la Suceava.
Imi place faptul ca sunt o banca ce se respecta, o banca sigura si moderna. Mobile banking-ul lor este de departe unul dintre cele mai bune produse de pe piata. Lucrez cu ei pe plan personal din 2007 si nu cred ca ar putea exista vreun motiv sa ma schimb catre alta banca. Datorita naturii jobului, am intrat in contact cu mai toate bancile din Romania, insa calitatea austriaca si-a spus cuvantul in cazul Raiffeisen, spre deosebire de alte banci romanesti ce au fost preluate de austrieci si au ajuns sa fie dinozauri in era digitala.
N-am fost clientul lor dar imi place de reprezentatul lor in Romania. E o persoana la care m-as raporta si care ar da un plus de incredere Raiffaisen daca ar fi cazul sa schimb banca.
Raiffeisen a fost prima banca cu care am interactionat. De atunci, am tot apelat si la serviciile altor banci. Am trecut prin BCR, Bancpost, Banca Transilvania si Garanti. Din toate cele mentionate mai sus, am ramas doar cu Raiffeisen. E singura banca care a reusit sa ma tina ca client. Folosesc cardul, internet banking-ul si android app-ul. Daca imi aduc bine aminte, au fost primii care au facut app pt Android. Felicitari pentru premii & keep up the good work. Cu stima, Un client multumit!
Am încredere în Raiffeisen pentru că serviciile lor m-au convins de-a lungul timpului că lucrând cu ei reprezintă cea mai bună soluţie!
De la primul card am fost tentat sa incep cu Raiffeisen insa atitudinea celor de la unitatea din orasul meu a lasat de dorit. Lucrurile insa s-au schimbat, daca ar fi sa schimb si eu serviciile bancare acum, m-ar tenta Raiffeisen, poate si datorita faptului ca eu fac toate platile prin online banking. Felicitari pentru premiile obtinute !
O banca relativ scumpa,dar sigura.Doi caluti care isi respecta angajamentele intr-o romanie pierduta printre hoti.
e cea mai buna banca din romania, cel putin la nivel de user-experience. folosesc atat online cat si mobile banking-ul si nu pot decat sa-i laud. Foarte profesionali, foarte orientati spre client. si in lumea in care traim, faptul ca isi inteleg clientii si le inteleg nevoile e mare lucru.va multumesc
Pur si simplu imi place sa folosesc Raiffeisen Bank!
Primul meu card pe care l-am facut a fost la Raiffeisen si e un card pentru studentii.Totul e gratis incepand de la internet banking pana la tranzactii cu comision 0!Pana in momentul de fata sunt foarte multumit de serviciile pe care le ofera.
Este singura banca cu care lucrez si nu m-a dejamagit niciodata. Nu m-as muta niciodata la alta banca sincer. Nota 10 pentru Raiffeisen Bank si pentru toate serviciile lor.
Am parasit BRD-ul si am trecut la Raiffeisen in urma cu 3 ani de zile. De atunci ma bucur de serviciile oferite de Raiffeisen, folosesc cardul pentru plati diverse plati, serviciul de internet banking imi este foarte folositor, foarte multi ar trebui sa-l foloseasca mai ales de cand au introdus optiunea de a retrage/trimite bani prin Western Union.
Ca un client fidel al bancii am facut si o fapta buna. Acum vreo 3 luni de zile mi-am retras din cont o suma maricica de bani iar printre bancnotele de 100 de lei s-a strecurat si una de 200 de lei. Cand am ajuns acasa si am observat am decis instantaneu sa ma intorc la banca pentru a da diferenta de 100 de lei domnisoarei care a facut aceasta mica greseala!
Raiffeisen este prima si singura banca cu care am colaborat si voi colabora in continuare. Am ajuns sa fac acest lucru dintr-o singura intamplare datorita cardului prin care se vireaza salariul. Nu am avut nici un fel de problema in ceea ce priveste folosirea cardului, internet banking-ului si a aplicatiei. Majoritatea platilor le fac online si Raiffeisen imi este de foare mare ajutor.
Colaborez cu Raiffaisen de 6 ani si fiind multumit de servicii nu m-a tentat niciodata sa inchei colaborarea.
Raiffeisen este pentru mine cea mai viabila si de incredere banca,intrucat am incercat mai multe. Au raspuns intotdeauna promt la cererile si nevoile mele iar nivelul de securitate este printre cele mai ridicate,iar pentru mine ,asta este cel mai important.
Am avut acum cativa ani deschis un cont de salariu, dar a trebuit sa-l inchid deoarece noua firma angajatoare nu colabora cu banca dvs. Am fost atat de multumita de serviciile oferite de Raiffeisen incat as vrea sa fac un imprumut de nevoi personale la aceasta banca.
Raiffeisen este pentru mine cea mai viabila si de incredere banca,intrucat am incercat mai multe. Au raspuns intotdeauna promt la cererile si nevoile mele iar nivelul de securitate este printre cele mai ridicate,iar pentru mine ,asta este cel mai important.
Banca cu unele dintre cele mai inovative campanii in blogosfera si cu o multime de fani care te pot convinge sa ii alegi 🙂
Serviciile celor de la Raiffeisen sunt cele mai bune dintre cele incercate iar banca si nivelul de securitate,cele mai de incredere.
Mi se pare ca e cea mai sofisticata banca. Sunt student si stau in casa cu inca 5 si majoritatea avem card de la Raiffeisen. Ii super ca poti sa iti vezi banii de pe card pe site rapid si beneficiile pentru studenti sunt foarte bune, Keep up the good work. 🙂
NU MAM FOLOSIT DE SERVICIILE BANCII DAR SPER SA FIE UNA DIN CELE MAI BUNE BANCI PE PARCURSUL ACESTUI AN SPER CA VOI APELA LA SERVICIILE DUMNEAVOASTRA…SUCCESE IN CONTINUARE.
Am increderea!!
N-am avut niciodată probleme cu această bancă. Ceea ce nu se aplică cu nici una dintre cele cu care am colaborat în trecut. Acesta este lucrul cel mai important pentru mine în relaţia cu ei.
O banca cu un aer fresh si o abordare diferita
La Raiffeisen Bank apreciez siguranta si simplitatea operatiunilor si de asemenea felul in care mi se vorbeste, mi se explica si mi se zambeste 🙂
Pentru că nu am avut vreodata probleme cu cardul de credit Raiffeisen in calatoriile mele, spre deosebire de alte carduri emisa de alte banci.
(Comentariu IN AFARA concursului.)
Pentru mine, “Raiff” (cum imi place s-o numesc) = primii pasi catre o casa!
Cand ma gandesc la Raiffeisen, automat mintea imi zboara la ziua de salariu, pentru ca datorita job-ului am facut trecerea de la comisioanele mari de la BCR, la Raiffeisen. Este mult mai simplu si practic internet banking-ul, sucursale se gasesc pretutindeni, exista facilitati pentru studenti in ceea ce priveste comisioanele, iar personalul este foarte amabil, in sensul ca primesc apeluri constant de la reprezentanti, ca sa ma intrebe daca totul este in regula si daca sunt la curent cu toate informatiile legate de dobanzi, comisioane etc.
Am fost foarte placut surprins cand intr-o zi am fost sunat de catre directorul unei sucursale Raiffeisen. M-a intrebat daca sunt multumit de serviciile si relatia cu banca si mi-a lasat numarul sau de telefon pentru a-l contacta pe viitor.
Sunt un mare fan al aplicatiei mobile banking pe care o folosesc aproape zilnic.
Serviciile RFZ sunt cele mai bune din piata iar aplicatia mobile banking este foarte utila si usor de folosit.
Mie-mi place de Steven van Groningen, fiindca e sportiv, alearga, se da cu bicicleta si nu e un bancher scortos. In plus, imi plac evenimentele pe care Raiffeisen le sponsorizeaza si bicicletele care pot fi inchiriate gratuit de la ei. 🙂
Am vrut să-mi fac un card pentru online banking (ebay și amazon). M-am dus la 5 bănci. Cinci!
Patru dintre ele îmi dădeau timp de eliberare al cardului de 5-7 zile lucrătoare.
La Raifaissen am intrat, după 3 minute am vorbit cu donșoara de la birou, am completat câteva hârtii (treabă de 7 minute), am mulțumit și am plecat.
Asta se întâmpla miercuri pe la ota 16.30.
Vineri la ora 12 m-am dus înapoi în sucursală să întreb când e gata cardul. Mi l-a dat în 2 minute. am semnat pentru el și sănătate.
Ajuns acasă l-am putut folosi imediat pentru cumpărături online (prima oară am plătit netul, că-i jale când nu merge!)
Eu am de 10 ani un card de credit de la ei si sunt foarte multumita pentru ca si atunci cand e o problema, totul se rezolva rapid. Spre exemplu, intr-o perioada nu imj venea factura si in cateva zile au trimis pe cineva special de al ei sa se intereseaze ce se intampla cu ea de nu ajungea un cutie
Sursa de venit la inceputul lunii. Raiffeisen este banca la care am un card co-branded cu Vodafone, prin care pot face cumparaturi in rate si sa platesc la sfarsitul lunii primind o factura. In plus primesc puncte Vodafone in functie de valoarea cumparaturilor efectuate.
Comentariu in concurs!
Raiffeisen Bank este pentru nu doar o banca, ci chiar un membru al familiei. De ce spun asta? Pentru ca acum mai bine de 5 ani, a fost singura banca ce a fost suficient de “nebuna” si increzatoare in acelasi timp de a ne acorda un credit pentru a ne construi mult visata casa.
Si nu ma refer aici doar la bani ci si la felul in care am fost tratati si primiti. Desi doream sa ne construim o casa doar a noastra, pana cand am terminat-o, in toata nebunia si birocratia necesara, in banca ne-am simtit…ca acasa.
Imi aduc aminte si de o intamplare simpatica: in acea perioada, boom-ul imobiliar era in plin avant, iar un job la banca dorit si bine platit, cred. Cu toate acestea, nu mica ne-a fost mirarea cand ne-am intalnit cu consilierul nostru de credite intr-un mic magazin de Second Hand 🙂
De atunci si pana astazi, pot spune ca relatia noastra cu Raiffeisen Bank doar a evoluat, iar viata noastra s-a schimbat in bine pentru ca acum, dupa o zi intreaga de munca avem un loc doar al nostru unde ne simtitm bine si ne povestim intamplarile zilei, unde ne crestem feciorul si unde, datorita Raiffeisen Bank, putem sa spunem ca suntem acasa.
Profesionalism, rapiditate, servicii de top sunt doar cateva din cuvintele cu care as putea descrie motivul pentru care aleg intotdeauna aceasta banca. Pur si simplu, o solutie sigura!
BANCA RAIFFEISEN BANC ESTE O BANCA IN CARE AM CEA MARE MARE INCREDERE SI SUNT O MARE FAN AL BANCII…
Imi place Raiffeisen Bank pentru faptul ca mereu cand sun la banca, primesc informatii prompte si pertinente.
Nu stiu daca poti spune ca o banca poate excela in toate dar momentan in Romania , din experienta mea, au cel mai bun pachet de economisire-creditare de tip Bauspar si cele mai transparente clauze contractuale cand vine vorba sa achizitionezi un astfel de serviciu.
nu am lucrat cu aceasta banca pana anul trecut.insa am apreciat interesul pe care il arata clientilor.e sigura banca din orasul meu care la tranzactiile cu cardul nu iau comision.de aceia mi-am si mutat pensia la voi.va multumesc pentru ca aveti sucursala si in orasul meu.si ….la multi ani
Raiffeisen este pentru mine cea mai serioasa banca de pe piata romaneasca la ora actuala, apreciez la Raiffeisen calitatea serviciilor oferite, lucrez cu raiffeisen de peste 11 ani, iar on-line-ul este nemaipomenit de usor de utilizat
Pentru mine Raiffeisen reprezinta cardul de student la care fugeam, in cei 5 ani de facultate, pentru a-mi ridica bursa, si reprezinta conceptul de vacanta, fiind cardul pe care l-am folosit in toate vacantele mele fara nici macar o problema, fie ca vorbim de Europa, Rusia sau Africa.
Raiffeisen Bank este cu siguranta o banca serioasa si adaptata nevoilor clientilor sai. Ei mi-au dat creditul de care avea nevoie si tot la ei imi tin salariul.Plus ca un alt avantaj pentru mine este posibilitatea de a-mi cumpara produse in rate fara dobanda in magazinele partenere. Asa ca, BIG UP pentru Raiffeisen Bank!
Raiffeisen e o banca serioasa iar client service-ul rapid si politicos. Recomand!
APRECIEZ LA EI COMPETENTA PERSONALULUI AMABILITATEA TRATAMENTUL EGAL INDIFERENT DE SUMELE PE CARE LE DETII, SERVICIILE INOVATIVE SI NU IN ULTIMUL SIGURANTA BANILOR ESTE O BANCA DE INCREDERE SI PERSONAL VOI CONTINUA RELATIA DE COLABORARE PE CARE O AVEM PT CA AM AVUT MULTE PLANURI IN CARE CARDUL A JUCAT UN ROL IMPORTANT SI ALATURI DE EI MI AM IMPLINIT CATEVA DORINTE SAU NECESITATI CU STIMA E.M
Ce apreciez la Raiffeisen este siguranta ca banii din cont nu vor disparea peste noapte cum s-a intamplat la alte banci!