Este a treia campanie Lidl – in care sunt si eu implicat pe partea de promovare – ce combina social media cu noile tehnologii. Am vazut deja Social Grill si Lidl 1 Milion in 2013. Acum lantul de magazine ne propune Lidl Kiss, o aplicatie ce se bazeaza pe tehnologia face recognition. Sau mai bine zis kiss recognition. Aplicatia este disponibila pe cele mai importante platforme ale momentului: web, Facebook si mobile (iOS si Android).
Cum functioneaza?
Cuplurile (caci lor este dedicata, desi poate fi testata de dragul distractiei si intre colegii de serviciu) deschid aplicatia, activeaza camera de pe calculator (in pagina web sau in pagina de Facebook) sau telefon si incep sa se sarute. Aplicatia analizeaza in timp real cele doua fete din imagine, le masoara proximitatea si miscarea buzelor si apoi afiseaza un mesaj de validare. Daca sarutul a fost detectat, utilizatorii sunt inscrisi automat in tragerea la sorti pentru castigarea premiilor speciale (gen excursii in Malta), puse in joc de catre LIDL pentru Ziua Indragostitilor.
Campania Lidl Kiss este implementata in 24 de tari simultan si a fost creata si implementata de MRM Worldwide Romania.
[…] a treia campanie Lidl – in care este implicat si Manafu pe partea de promovare – ce combina social media cu noile tehnologii. Am vazut deja Social Grill […]
Ce idee buna … numai ca iubitii trebuie sa se sarute nu numai de dragul concursului, ci de dragul lor 🙂
[…] Lidl face o campanie în 24 de țări. […]
[…] Blog Post: Lidl inoveaza in 24 de tari de Valentine’s Day – link [interesant] […]