MANAFU*

Abonamente Evensys

Brandient in 2014: Un nou partener, o noua strategie

aneta-bogdan-brandient

Dupa ce a lucrat proiecte de brand pentru 105 clienti si dupa 11 ani in care a aratat ca branding-ul “Made in Romania” nu este mai prejos decat cel de pe pietele cu mari jucatori, Brandient anunta un nou capitol in evolutia sa pe piata. De la inceputul acestui an, in actionariatul companiei a intrat si Alexandre Almajeanu, investitor francez de origina romana, cunoscut pentru participatiile sale in proiecte web, precum Metropotam.ro, Balaur.ro, 123Flori.ro, eRepublik, FunGift.ro etc.

Anuntul facut saptamana trecuta de Aneta Bogdan, co-fondator Brandient, coincide cu momentul lansarii unei noi strategii de business a companiei: concentrarea pe brand innovation pe pietele europene si asiatice.

Relatia Brandient – Almajeanu dateaza din 2006, cand firma de branding a creat identitatea site-ului Metropotam. Ulterior, Brandient a creat design-ul brandului Gentica, fundatie patronata de Alexandre Almajeanu.

Participarea investitorului francez in Brandient este de 11%, restul partilor fiind detinute de partenerii fondatori Aneta Bogdan, Cristian ‘Kit’ Paul si Mihai Bogdan.

Comentează