Vodafone intentioneaza sa isi extinda reteaua de magazine prin Programul de Franciza, care se adreseaza celor care vor sa isi dezvolte o afacere in domeniul comunicatiilor mobile. In prezent, Vodafone are deja in reteaua sa 7 magazine ce opereaza in sistemul de franciza, iar alte 6 vor fi deschise pana la sfarsitul acestui an.
Programul de Franciza Vodafone este un model de business ce imbina experienta de retail Vodafone cu implicarea partenerilor francizati. Magazinele din acest sistem au aceleasi standarde de imagine cu magazinele Vodafone si pastreaza nivelul de calitate a serviciilor prestate. Vodafone ofera francizatilor acces la know-how-ul, sistemele, aplicatiile, standardele de imagine Vodafone si la programele de pregatire pentru personalul de vanzari.
Vodafone are in acest moment 610 magazine exclusive, dintre care 200 sunt magazine proprii si 410 sunt detinute de Parteneri exclusivi (dealeri).
Stiu ca asta este si sistemul la OMV si merge foarte bine in Romania, de ce nu . Cred ca externalizarea magazinelor nu poate decat sa fie in avantajul angajatilor, ce-si pot deschide propria afacere.
Sa vedem si cat va fi de avantajos acest sistem in Romania.