Vodafone pregateste probabil cea mai mare campanie de social media din istoria grupului, ce va debuta in noaptea de revelion, la Londra. Platforma “Vodafone Firsts” isi propune sa schimbe modelul de promovare traditional si sa abordeze o comunicare mult mai directa si interactiva. De aici a venit si ideea VodafoneNYE, aplicatia de smartphone care te “duce” la Londra in noaptea de revelion, la un super-show de lumini si senzatii.
Vino si tu la cerebral “London Eye”
Pentru noaptea ce marcheaza trecerea dintre ani, Vodafone a pregatit primul foc de artificii multisenzorial, la celebra roata London Eye din Londra.
Daca ai un smartphone, te invit sa iti instalezi de acum aplicatia VodafoneNYE (iOS | Android). pentru inceput vei porni numaratoarea inversa pana la marele eveniment. Maine, la 23:59:40 (01:59:40 – ora Romaniei), incepe adevaratul show. Din acel moment, vei fi dus deasupra Londrei si vei asista la simularea prin augmented reality a artificiilor ce vor avea loc live deasupra London Eye. Ai un mic preview aici.
Vei fi parte dintr-o platforma de comunicare ce conecteaza 400 de milioane de oameni
Vodafone va pune, cum spuneam, accent foarte mult pe social media in 2014 si se va baza pe exemplele unor oameni care fac lucruri extraordinare pentru prima data, cu ajutorul tehnologiei si a serviciilor mobile. “Vodafone Firsts” va fi sustinuta in 30 de tari, inclusiv in Romania, cautand atat evenimente locale importante, cat si premiere personale, experiente ale unor oameni de peste tot din lume care fac lucruri extraordinare pentru prima data. Se anunta deci un an cu foarte multe premiere!
[…] “Taste of Romania”, primul “First” romanesc Am fost unul dintre promotorii in campania globala Firsts, lansata in noaptea de revelion. Am facut in exclusivitate un interviu cu Barbara Haase, […]