Abia astept rapoartele si analizele post-Black Friday. Agitatia creata deja de mai bine de o saptamana si amplificata in ultimele zile este mult mai incitanta decat tot buzz-ul creat anul trecut. In 2013, se vede ca a crescut interesul. Si inca mai e mult loc.
Astazi la Promotions360, Radu Vilceanu de la ContentSpeed a avut o prezentare interesanta despre Black Friday. Utilizand date preluate din randul magazinelor dezvoltate pe platforma sa, a aratat audientei ce domenii se potrivesc cu aceasta “sarbatoare” si care sunt asteptarile de crestere a vanzarilor cu aceasta ocazie.
Intre timp, daca nu ai completat sondajul meu de Black Friday, te invit sa imi raspunzi aici.
[…] Abia astept rapoartele si analizele post-Black Friday. Agitatia creata deja de mai bine de o saptamana si amplificata in ultimele zile este mult mai incitanta […]
[…] Cine nu ar trebui sa lipseasca de la Black Friday […]
Nu este cam mica rata de conversie pe fashion? Totusi e un moment in care oamenii sunt amorsati sa cumpere… E din cauza platformei, promotiilor sau produselor din magazinele respective?