Am vazut multe in blogosfera noastra, dar nu am vazut pana acum o campanie facuta de un blogger pentru a atrage atentia unei companii.
Dragos Schiopu (a.k.a Haotik) a pornit o campanie prin Google pentru a demonstra celor de la Samsung ca este un fan adevarat.
Actiunea lui vine dupa o intamplare nefericita petrecuta anul trecut, cand a fost exclus din Samsung Mobilers, un grup de pasionati de tehnologie.
Am vorbit cu Haotik de cateva ori despre acel incident si de fiecare data, draga Samsung, a avut numai vorbe bune despre tine si a regretat sincer episodul. De aceea, spun si eu: #HaotikAmbasador.
UPDATE 10.10: Lucrurile s-au asezat, zic eu. Samsung i-a raspuns lui Dragos printr-un e-mail trimis in aceasta seara. Nu intru in amanunte. Am preluat din mesaj ceea ce conteaza cel mai mult, in opinia mea:
Îi mulțumim lui Dragoș pentru pasiunea sa pentru produsele și brandul SAMSUNG. Îi mulțumim și pentru mesajele despre SAMSUNG pe care le-a postat recent pe blogul său și pe celelalte canale…. Apreciem inițiativa lui Dragoș și punctul lui de vedere și îi mulțumim încă odată pentru susținere. În calitatea sa de blogger, îl vom ține, bineînțeles, la curent cu toate noutățile noastre.
Să înțeleg că dacă ai bani să-ți plătești reclame ești un fan adevărat? Sau că Samsung ar trebui să fie (obligatoriu) impresionat(ă) de un asemenea gest?
Nu il cunosc pe om, dar cind vad ce a putut sa spuna pe Twitter, cred ca Samsung l-a exclus din grup pe buna dreptate.
Un brand nu poate fi asociat cu un om care nu are stapanire pe online, intr-un mod atit de public. Daca respectivele injuraturi erau spuse in mod privat, era altceva. Altfel un personaj care reactioneaza violent sau vulgar nu are ce cauta sa reprezinte un brand care se vrea respectat.
Iar sa te intorci acum la mana care a avut grija de tine si pe care ai facut-o de ras… e cel putin ciudat.
Nu sunt adeptul pedepsirii pe viata a unei greseli, dar asta e tipul de greseala la care autorul se poate intoarce oricind. Nu a fost o scapare (o singura injuratura), ci un sir de… scapari.
Inteleg prietenia cu un om, dar nu inteleg de ce trebuie sa vina o astfel de sustinere din partea ta, chiar pe blog. Mai ales cind si tu stii ca acea “intimplare nefericita” este asta – http://i.imgur.com/wYUlW.jpg
sunt trei lucruri aici, valabile pentru amandoi:
1) ce a facut haotik nu e o greseala capitala. haotik nu a actionat impotriva brandului si asa il face mai “iertabil”. in plus, el a recunoscut in public ca a gresit si ca ii pare foarte rau si niciun moment nu a fost suparat pe brand. la naiba, erau eu suparat pe brand atunci si el nu era.
2) el este chiar fan al brandului si tot ce face acum nu e o campanie de imagine. incearca sa ii impace pe cei de la samsung. si asta nu are legatura cu “are bani”.
3) oare putem noi ca oameni sa fim mai deschisi la minte si sa iertam?
Eu zic ca e greu sa vorbesti despre cineva sau sa comentezi o anumita persoana fara a schimba macar o singura vorba cu aceasta.
Mie nu imi vine sa cred ca inca se mai face atata valva pentru un asemenea lucru, si eu zic sincer, nu cred ca Haotik a gresit in acel moment. E contul sau personal si cred ca poate sa il administreze cum doreste, daca era de pe o pagina oficiala atunci era cu totul si cu totul o alta situatie.
Chiar sunt curios daca Samsung va raspunde, cel putin. De fapt ar trebui sa raspunda, indiferent de divergentele din trecut. Oricum, greseli se mai intampla, important e ca Dragos si-a dat seama unde a gresit si sunt sigur ca si cei de la Samsung au facut la fel.
Idee faina, chiar faina! 🙂
Ambasadorul Apple Boioglu a iesit repede cu screenshoturile la atac. Cat de fan mar sa fii?
Serios ? http://i.imgur.com/wYUlW.jpg
Eu sunt tare curios cand va exploda din nou dl. Schiopu.
Cristi, un brand respectabil nu isi poate asocia imaginea cu un blogger care injura in public (de pe contul personal de twitter/facebook) de morti si de cosciuge. Daca asta nu este o greseala capitala atunci ce intelegi tu printr-o “greseala capitala”?
Imi pare rau dar faptul ca Haotik este sau nu fan al unui brand este irelevant in acest caz, iar faptul ca tu sustii ca limbajul de acest gen nu este o problema inseamna, indirect, ca promovezi acest limbaj (comportament).
astept ca samsung sa raspunda tot printr-o campanie cu bannere pe google 🙂
Ceea ce-a facut Haotik poate fi iertat dar nu uitat. Daca va ajunge din nou ambasadar Samsung cu siguranta n-am sa mai achitionez vreodata vreun produs Samsung, dintr-un singur motiv, lipsa de inconsecventa.
Pacat ca n-a investit bani intr-o compania prin care sa le ceara iertare celor pe care i-a injurat in mod repetat.
[…] exceptiile se construiesc greu. Si nu stiu cum vedeti voi, insa pentru mine treaba asta e mult prea tare si nu stiu daca exista cineva care sa nu poata verbaliza linistit […]
Guys, sa ne linistim un pic, zic….
Haotik nu a omorat pe nimeni, nu a trecut cu masina peste cineva, nu s-a drogat si mai ales nu a injurat brandul.
Da, a avut o reactie nasoala rau, dar a fost provocat.
Nu cred ca nu poate fi iertat. Chiar daca nu va fi reprimit in cercul Mobilers, Haotik ramane un fan al brandului. Un mare fan. Ceea ce conteaza cel mai mult in the end.
La fel ca si colegul de mai sus: daca un astfel de om va fi reprimit de cei de la Samsung ca ambasador eu nu mai am nicio treaba cu produsele lor. Mi s-ar parea bataie de joc la adresa mea, ca si client.
[…] contextul celor spuse mai sus, nu inteleg de ce Costin, Manafu si Zoso provoaca Samsung sa ia o decizie favorabila demersului lui Dragos. Inteleg ca sunt prieteni […]
Pot sa spun ca sotia mea este fan Samsung. A schimbat deja vreo 5-6 telefoane Samsung in ultimii 6 ani, si-a cumparat masina de spalat rufe Samsung, masina de spalat vase, cuptor cu microunde, cuptor electric, plita electrica, aspirator, TV, toate Samsung. Stiati ca exista si hota de bucatarie Samsung? Acum e in cautare de un frigider Samsung, are o colectie impresionanta de pixuri si carnetele Samsung. Colegii de la servici, i-au facut cadou de ziua ei, un set de lenjerie intima inscriptionata cu sigla Samsung. Nu cred ca mai trebuie sa spun ce produse recomanda prietenilor si clientilor sa cumpere 🙂
Oare ar putea sa concureze cu Haotik pentru titlul de ambasador Samsung?
dar de ce haotik, sunt atatia..
@Manafu: dacă-mi dai voie să citez din memorie „tot ce spui poate și va fi folosit împotriva ta” . Și nu mă refer la spusele Haotikului ci la ale tale. Și da, oare putem noi ca oameni să fim corecți?
@manafu: exprimare mai gay nu am văzut de mult, englezisme, guys, in the end, pozitivism exagerat si naivitate de grădiniță. Ești om serios si profesionism, ce e cu asta?
Treaba este simplă: Samsung a trecut de la o agenție (Borțun-Olteanu) la alta (The Practice). Faptul că aici pe blog se sprijină din nou Haotik nu mă miră, de fapt justifică toate reacțiile pe care le am, la urma urmei sunteți o adunătură de “cumetri”…
Eu vă zic doar atât… înjurăturile de sus au ușor iz penal, singura lui scăpare este că a răspuns la niște ironii (atenție, ironii nu înjurături).
@waven: stiu asta dinainte sa apara blogosfera! nu te ingrijora pentru mine.
Cristi, sunt un pic dezamagita sa vad ca nu intelegi notiunea de brand ambassador. Compania practic angajeaza brand ambasadors ca sa-i promoveze produsele sau serviciile. Acesti brand ambasadors trebuie sa isi insuseasca din atributele companiei ori ceea ce a facut Haotik cred ca este departe de atributele Samsung. Nu spune nimeni ca trebuie pus la zid si aratat cu degetul o viata pentru comportamentul sau insa nu te poti astepta ca el sa fie reprimit in grupul sustinut de Samsung. De asemenea, in Romania sunt milioane de fani Samsung care ar putea sa faca niste reclame cu ei si samsung si sa umple on-line-ul insa asta nu inseamna ca devin ambasadori.
După ce am citit comentariile, eu unul am o nouă propunere – #SoţialuiZoranAmbasador
Ionela, daca iti spun ca eu am adus notiunea de brand ambassador in blogosfera, ma crezi? Am creat primul program de acest gen la noi. Deci nu te supara cand iti spun ca gresesti cand crezi ca eu nu inteleg.
“Cazul” poate fi analizat prin multe filtre si sunt multe detalii care nu sunt cunoscute. Dar ce a fost a fost. Acum este vorba de campania unui om care a gresit si care vrea sa fie ascultat. Atat.
Cristi, cu tot respectul. Brand ambassador e un termen de marketing si e total irelevant ca l-ai adus tu in ‘blogsofera’.
Nu il cunosc pe haotik si nu va citesc blogurile. Il citesc pe zoso din cand in cand.
Dar ca o parere obiectiva, este o greseala capitala pentru ca un om implicat/asociat cu un titlu onorific – in cazul de fata ‘ambasador’ – nu isi permite sa aiba astfel de slabiciuni, sa fim seriosi, ‘pe internet’ sau in alte circumstante.
De-asta nu suntem toti ambasadori.
Te salut.
Draga Cristi, intr-adevar, haotik nu a omorat pe nimeni. Dar, stai putin, si cei care se uita la imagini pedofile fara sa treaca la fapte, nici ei nu au omorat pe nimeni. Si poate chiar sunt fani Samsung. Ce zici,merita sa fie ambasadori ai brandului?
Faptul ca nu omori pe nimeni nu inseamna ca poti sa-ti bagi si sa scoti in cosciugul mamei cuiva. Indiferent cat de provocat ai fost.
Pe de alta parte, vrea sa-si ceara scuze, sa se “impace” cu brandul, ok, se duce si vorbeste face to face. Daca sunt de acord, vad ce mai pot face impreuna in continuare. Daca nu, pa si la revedere, nu te milogesti prin bannere. Prin asta denota si mai mult ce fel de om este. Adica in nici un caz potrivit pentru a fi brand ambasador…
Eu pot sa-l iert pentru injuraturi, eventual, daca simt ca sunt sincere. Brandul Samsung nu e o persoana, e o masina de produs bani pentru clienti. Asociindu-se cu haotik, risca sa fuga din clienti (ai dovada mai sus in comentarii).
Samsung nu e o persoana. Tine minte asta cand mai faci analize ca cele de mai sus. Si retine si partea cu iubitorii de imagini pedofile, si ei sunt oameni…
@alex – este relevant, Alex, si cred ca stim cu totii de unde provine termenul. Nu o sa insist pe asta pentru ca intentia mea nu e sa te conving pe tine sau pe altii ca blogurile fac-si-dreg sau ca eu am facut niste chestii in zona asta. Discutia nu este despre mine, este despre un om care isi cere scuze.
“parere obiectiva” sigur nu vine din marketing, dar nu caut sa fiu carcotas, asa ca nu insist.
o sa iti dau insa alte exemple: “Adrian Mutu – Pepsi”, “Tiger Woods – Nike”, “Lance Armstrong – Nike”. Cauta pe net. Sunt niste oameni care au avut niste slabiciuni si au incheiat niste contracte cu niste branduri.
da, nu oricine poate fi ambasador. da, oamenii mai si gresesc.
iar eu insist sa cred ca putem ierta chiar daca dezbat acum cu cei mai corecti si mai drepti si fara-de-greseala oameni din online.
sushi, mergand pe rationamentul cu pozele nu ajungem nicaieri. cel mult ajungem sa ne declaram cu totii niste “mizerabili” de fapt, caci undeva acolo exista ceva nasol (cat de mic) despre noi (chiar si despre tine).
vezi si tu exemplele date lui alex mai sus.
apoi. e greu de inteles ca un om a gresit si isi cere scuze? e greu de apreciat ca s-a gandit sa faca niste bannere?… acum doi ani un om de marketing a pus un panou la Unirii cu “am 17 ani de marketing, caut un job”. puteai sa spui multe lucruri despre el, eu am apreciat felul in care a facut anuntul.
eu incep sa obosesc in toata discutia asta. ma repet deja de prea multe ori. eu vad lucrurile intr-un anumit fel si cred ca anumite lucruri pot fi iertate. atat.
(samsung nu e o masina de facut bani pentru clienti, ci pentru actionari. stu ca ti-a scapat, dar am vrut sa lamurim pentru ceilalti.)
Sebastian, Doby: nu pot sa va raspund caci nu stiu cine sunteti si care e relatia voastra cu Dragos. Stiu ca Waven nu e fanul lui si atunci stiu cum sa ma adresez in discutie, insa voua in acest moment va spun doar atat: exagerati!
Garm: tragi concluzii gresite! cred ca am explicat deja ce sustin eu si de ce am scris despre Dragos… Anul trecut l-am sunat si l-am certat. Pentru ca depasise masura. Si-a dat seama mult mai devreme de greseala, dar era prea tarziu. Si de atunci cauta o cale de impacare…
Noi il putem ierta, dar Samsung ar avea o problema, va apare mereu cineva cu print screenul respectiv.
Fara a tine cont de persoana si de antecedente, aceasta abordare mi se pare intruziva si pune brandul intr-o oarecare dificultate. Probabil nu sunt singurul care simte ridicolul acestei actiuni!
Szilard Ervin Szogyenyi e cred ca a cincea incercare (nu am stat sa le numar) si da de data asta e intruziva si pune brandul intr-o oarecare dificultate.
Dupa 4 incarcari in care nu am primit nici un raspuns eu oricum nu mai aveam ce pierde. Si s-ar putea sa nu fie singura campanie de genul asta, sunt foarte incapatanat asa ca probabil o sa vedeti si incercarea nr.6 peste cateva luni.
Dacă ești conștient de acest lucru, nu văd cum ai putea obține ceea ce dorești. Știi vorba: “iubire cu forța..”.
Cristi, sper ca ai vazut comentariul lui haotik, da? Tu continua sa-l ierti si sa-l sustii, ca el va continua sa se milogeasca si sa se umple de ridicol.
Samsung a venit cu un raspuns catre Haotik. Am facut un update la post!
Adica ramane cum s-a stabilit. Elegant raspuns!
Ar fi bine de precizat ca Haotik nu doreste sa revina in proiectul initial al celor de la Samsung, imi place despre Haotik !
Să căutăm pe net, spui tu Cristi?
Bine băh…
“…“Lance Armstrong – Nike”. Cauta pe net…”
“…(Reuters) – Nike Inc is dropping its partnership with Livestrong Foundation, the cancer charity founded by disgraced cyclist Lance Armstrong, the latest repercussion from the doping scandal that last year stripped him of his titles.
Nike said on Tuesday it would end production of its Livestrong gear and apparel after the holiday 2013 line, concluding a long-standing licensing agreement for footwear and apparel between the two that helped Livestrong raise a total of…” bla-bla-bla.
Deci, nu l-au iertat.
În contrast, Nike nu l-a terminat nici o secundă pe Tiger Woods – în sensul de contracte/reprezentanță, deci exemplul tău nu-i bun.
Nici cel cu Armstrong nu e, deoarece el nu mai are nimic de-a face cu Nike la ora asta, indiferent ce rumori citești.
Două exemple… hmm, să zic “nepotrivite”?
În rest, a zis sushimade cam tot ce aveam eu de spus.
PS: Cine-i “Mutu”?!? 🙂
Blegoo, cazul e inchis, insa iti raspund din simpatie, stii doar.
Cazurile aratate de mine erau pentru a sublinia chiar faptul ca niste oameni bine vazuti au gresit si ca brandurile au rupt intelegerile cu ei. Erau parte din raspunsul dat lui Alex, un pic mai sus.
Le-am reamintit apoi pentru a sublinia ca oricand cineva poate gasi ceva despre noi si poate rupe contractul (aici cazul Armstrong e cel mai relevant).
Cristian – mi-e greu să cred că cineva/brand o să găsescă ceva negativ despre tine – de exemplu – oricât ar săpa. 🙂
La fel de greu cum îmi e mie să înțeleg atitudinea ta vizavi de situație.
Există o gamă de reacții, comportament și atitudine care comunică extrem de eficient caracterul și/ori personalitatea cuiva – în cazul de față – a lui Haotik.
E dreptul tău să militezi pentru “iertarea greșelilor greșiților noștri”, dar asta nu te scutește să nu evaluezi obiectiv “campania” curentă făcută de el. Dacă acum un an a înjurat pe unul și altul… da, e o greșală.
Ceea ce face el acum însă, e o mitocănie grosieră, care spune mai mult despre caracterul lui decât spun toate înjurăturile mele, (la un loc de-a lungul timpului) la adresa ta, despre mine – ca să dau un exemplu la îndemână.
Serios acuma… cum evaluezi tu comentariul ăsta:
“Haotik 9 hours ago
Szilard Ervin Szogyenyi e cred ca a cincea incercare (nu am stat sa le numar) si da de data asta e intruziva si pune brandul intr-o oarecare dificultate.
Dupa 4 incarcari in care nu am primit nici un raspuns eu oricum nu mai aveam ce pierde. Si s-ar putea sa nu fie singura campanie de genul asta, sunt foarte incapatanat asa ca probabil o sa vedeti si incercarea nr.6 peste cateva luni.”
Nu vreau să mă cert aici, ori să continui o discuție în contradictoriu… am spus ce-am avut de spus.
Blegoo, cazul e incheiat. Samsung a raspuns.
Si tu stii inca din 2006 ca eu vreau sa fie bine, sa ne avem ca fratii.
Nu pot sa evaluez obiectiv si cred ca nimeni nu poate. Traim in alte vremuri, lucrurile se schimba… Ce pot spune e ca mi s-a parut inedita abordarea lui. Iar astfel de abordari se intampla si sunt actuale, de la pustiul care cerea 1 milion de like-uri pentru a fi pupat de prietena lui (sau ce cerea el) si pana la fetita bolnava care si-a dorit ca unul dintre prezentatorii TopGear sa vin la ea acasa intr-o masina de lux roz. Lumea cere, lumea cauta atentie, lumea cauta sprijin public. Cum ziceam, timpurile se schimba.
Sunt mare fan Samsung si Android asa ca astept oferte, rog seriozitate …. 🙂
Da, știu ce ai vrut tu dintotdeauna – nu-s uituc, doar bleg.
Dar tu ești caz special, excepția de la regulă, orice religie are nevoie de măcar un martir, lol, alea.
Ar trebui să te ducem la doctor, ceva nu-i în regulă cu tine… 🙂
Înțeleg ineditul conceptului – chestionez moralitatea lui.
Cum ai spus, cazul e închis, o iau din loc, am consumat destul spațiu.
Ar fi cea mai incredibila greseala pentru Samsung sa il accepte pe Haotik din nou ca brand ambassador dupa ce l-a refuzat practic public. Raspunsul de la Samsung e un mod foarte politicos de a spune “stim ca tot incerci. Nu o sa te acceptam. nu mai incerca degeaba. cumpara produsele in continuare. asta nu ne deranjeaza.”
De asemenea, nu e chiar nimic inedit in a cumpara reclama pentru a atrage atentia unui brand. S-a facut in strainatate foarte des, multi oameni fiind chiar angajati prin asta. Nu e nimic nou aici. Era un tip care a facut asta si cu Google cumparand reclame de genul “salut X (unde X era un director sau ceva de genul asta la Google) – ma vrei in echipa”. Exemple sunt multe si chiar nu este nimic inedit intr-o campanie de genul asta. S-a mai facut si o sa se faca in continuare. Doar pentru ca este inedita in Romania nu inseamna ca este per total. Nu putem sa ne uitam doar la tara noastra daca vrem sa evoluam si sa ridicam in slavi tot ce se face la noi pentru prima data insa s-a facut de mai multe ori in strainatate.
Blegoo, te mai astept! Am inceput sa raspund si eu la comentarii acum! Dar sa stii ca nu raspund la atacuri. Din 2006.
Știu; nu a luat mult să mă dumiresc – oi fi io bleg, da’ prost nu-s.
🙂
Mulțumesc de invitație.
Voi lătra în funcție de situații și împrejurări – de mușcat nu mușc din principiu, doar fentez uneori, la manșeta blugilor, ca să mă lămuresc cu cine am de-a face…
@Adrian Cruce: Păii… DA! Fix cum spui! (uneori sunt invidios că alții spun exact ce vreau eu să zic, da’ mai ‘telectual, așea…)
Da’ cu rezerva următoare: Cristian a subînțeles că e ceva inedit pentru spațiul carpato-danubian-pontic, nu că “muoamăăă… ce chestie!”
Mă rog, așa am citit eu.
@blegoo, uite niste lectura suplimentara:
http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/cauti-job-fa-ti-campanie-publicitara-125454.html
http://www.realitatea.net/cea-mai-buna-metoda-sa-te-angajezi-iti-pui-fata-pe-un-panou-publicitar_940844.html
http://mariussescu.ro/cum-sa-arunci-pe-fereastra-500-de-lire-sterline-in-cautarea-unui-job/
Cristian… hai sa-ti dau si eu:
http://en.wikipedia.org/wiki/Where_the_Hell_is_Matt%3F
http://www.humansofnewyork.com/about
Intrebarea mea e dacă tu ai considerat întrebarea (filozofică) : de ce în internetul “mioritic” nu se produce ceva original?
Exemplele mele sunt tipic americane, nu contează că beneficiază de apreciere globală – poți susține că e din cauza mașinii americane de propagandă.
De ce se imită – cultural vorbind – în internet, filme, literatură, arte plastice, televiziune… ceva vestic?
Care imitație, îndrăznesc să spun, e palidă dincolo de recunoaștere. Dacă Zoso detailează periodic dispariția/eșecul diferitelor “inițiative” ori “proiecte” din internetul românesc, eu mă întreb de ce nimeni nu consideră factorul de imitație ca fiind nepotrivit cultural-social?
Știu, imitația e cea mai sinceră formă de admirație… dar suntem atât de săraci ca personalitate națională… încât nu putem mai mult decât să copiem?
E o întrebare pe care tu ai putea s-o pui la viitoarele conferințe; adevărat, trebuie să fim la curent cu ce se întâmplă în lume – asta fără discuție – dar e necesar doar să copiem? Să plagiarizăm? Nu suntem capabili să adaptăm? Ori să inventăm ceva… național?
România nu-i America.
Nici nu vorbim aceeași limbă.
Limba vorbită și scrisă definește o cultură, nu?
De ce încercăm – cu rezultate dezastruoase – să fim o Americă mai mică, mai răsăriteană?
De ce ne uităm veșnic peste gard, la ce fac vecinii, în loc să evaluăm ce e de făcut la noi în curte? Da, curtea noastră e mai mică, mai cu denivelări… dar se poate rezolva. Nu trebuie să cumpărăm același tractor de tuns iarba (să zic), ca în Valea Siliconului. O să tocim cuțitele în pietroaie – și n-o să avem aceeași iarbă ca a lor – veșnic.
Mîrîiala mea, dîn cotețu’ meu.
in cartier chestia asta e etichetata ca cersit
Blegoo… o mentiune intai. Panoul romanesc cu “Hire e” a fost – cred – primul de acest gen sau cel putin asa am eu impresia. Chiar daca nu a fost primul din lume, nu conteaza. A fost primul din Romania. Si asta conteaza. La fel de mult ca multe alte imitatii la care faci tu referinta.
Sunt multe motive pentru care nu apar multe idei noi. Facebook nu era o idee noua si uite ce a ajuns. Twitter nu a fst primul. Samd. Ce vreau sa zic aici e ca unele idei pot fi perfectionate. E cazul si stiloului inventat de Petrache Poenaru si imbunatatit si facut celebru de Waterman. Sper ca aici suntem OK.
Revin la imitatie. Suntem o tara care inca are de recuperat la multe capitole si in acelasi timp trebui esa tina pasul cu ce se intampla afara. De aceea, vad imitatia ca o cale de a evolua, de a sari niste etape, de a fi actual. Mi se pare o idee buna sa adaptezi local ceva vazut afara daca acest ceva aduce ceva bun si indica macar un pic ideea de evolutie.
Spui ca ne dorim sa fim o America rasariteana. Nu sunt de acord cu tine. Cred ca ne dorim sa fim din toate si o aspiratie normala. Mai ales pentru cei care nu vor sa ramana in urma.