Cutremurul din weekend nu mi-a fost doar sursa de inspiratie pentru topul campaniilor de real-time marketing. Mi-a dat si ideea de a cauta companiile care au echipe de social media active 24/24.
Dupa cutremur, primele branduri care au reactionat pe Facebook au fost Durex si Love Plus. “Au postat de pe telefon”, mi-a spus un cititor. Cam in acelasi timp, Digi World anunta seismul pe pagina sa. Sabina Cornovac era “de serviciu”. De fapt, era in afara orelor de birou, insa a avut inspiratia sa preia subiectul in timp real.
In urma cu trei ani si jumatate puneam pe blog un post despre Omul de PR 2.0, iar una dintre calitatile pe care le subliniam era “24/7 availability“. Cu alte cuvinte, in noul sau job description, specialistul in relatii publice ar avea programul flexibil. S-a terminat programul “9-to-5”!
Sabina coordoneaza o echipa de trei persoane care administreaza prezenta brandurilor Digi Film, Digi Life Romania, Digi Animal World Romania si Digi World Romania pe Internet, in special conturile de Facebook si site-urile fiecarei televiziuni. Programul echipei este in timpul saptamanii de la 8.00 la 22.00, iar in weekend de la 11.00 la 20.00. Sabina, Iulia si Ioana lucreaza in ture si uneori sunt online si dupa program. Stiu ca multi dintre fani sunt activi noaptea.
Nimeni nu se asteapta ca un angajat sa stea non-stop online, insa astazi avem destule instrumente la indemana pentru a fi alertati sau a reactiona in timp real, in cazul unui eveniment important. Este nevoie doar de bunavointa, dublata de o intelegere a mediului in care lucram. Alte pareri?
Am vazut ca si cei de la Aqua Carpatica au postat duminica, si cei de la Mediafax posteaza unele stiri pe facebook si noaptea, aseara la ora 1 jumate am vazut o stire postata de mediafax :))
Este vorba si de multa pasiune in ceea ce fac! 🙂 Felicitaaari fetelor! 🙂
Sabina e o vigilenta. Si azi a fost pe faza. Ii multumesc!
Parerea mea este ca Sabinei nu prea ii place la Digi si tu ii faci lobby ca sa isi gaseasca un job mai bun :)))
Si pe mine m-a ajutat Sabina sa iau legatura cu cineva de la RCS&RDS. Si Gameloft face Social Media 24/24 avand 3 ture, insa in unele companii ai nevoie de aprobari, iar daca lucrezi in agentie cu siguranta clientul doarme la ora seismului…
Multumim Cristi pentru acest articol. Dupa cum spunea Eliza, e vorba de pasiune 🙂 Toti avem posturi programate si la ore tarzii in noapte, dar putini raspundem la comentarii la orele alea. @Silvia, e totul bine 🙂
Felicitari, Sabina, pentru promptitudine!
Este foarte interesant de vayut si cum au profitat unele branduri de problemele Facebook de ieri: http://mashable.com/2013/10/21/facebook-down-brands/?utm_cid=mash-com-fb-main-link.