Ne mai desparte o noapte de cea de-a sasea editie a Webstock, evenimentul care in fiecare an aduna peste 500 de participanti din toata tara. Si anul acesta suntem “sold-out”. Probabil si anul viitor va fi la fel.
Cand am inceput Webstock, in 2008, am vrut sa cream un eveniment pentru blogosfera, sa cream o oportunitate de a ne cunoaste intre noi si de a schimba idei. De atunci insa social media au evoluat cu o viteza fantastica. Ne-ar trebui trei zile pentru a putea acoperi fiecare aspect important. Cine stie, poate peste cativa ani vom ajunge acolo.
Am emotii “cat casa” pentru maine. Am pregatit foarte multe lucruri pentru participanti. Daca vei ajunge acolo si ne urmaresti online, fii atent la ce vom anunta pe Facebook si Twitter. Ne bucuram de sustinerea unui numar mare de companii. Toate au pregatit surprize pentru invitatii nostri.
Daca nu ajungi la eveniment, poti vedea spiritul Webstock online. Vom transmite ca in fiecare an evenimentul pe Internet. De la prima conferinta pana la gala premiilor web 2.0. Te invit sa urmaresti si hashtag-ul webstockro pe Twitter, Instagram, Facebook, Google Plus si Flickr.
In plus, Anul acesta sunt zeci de bloggeri oficiali prezenti in sala si deci veti putea vedea tot atatea nuante de ton, accente si sinteze.