MANAFU*

Abonamente Evensys

Cum verifici cate reactii are un articol pe Facebook?

Screen shot 2013-09-29 at 6.19.14 PM

Advertica Facebook Link Activity este un serviciu online gratuit prin care puteți verifica exact câte și ce fel de reacții a generat un articol pe Facebook.

Deși există o mulțime de plugin-uri și script-uri care returnează numărul de like-uri, toate sau majoritatea, chiar și cele oficiale, nu oferă un desfășurător complet al reacțiilor generate. Ca exemplu, vă spun că butonul oficial de la Facebook afișează doar numărul total de reacții și nu pe cel al aprecierilor. Asta înseamnă o sumă matematică între aprecieri, distribuiri și comentarii.

Dacă un blogger va distribui un articol pe Facebook, iar pe acel status va primi 100 de comentarii, butonul oficial de Facebook va arăta 101.

Prin intermediul Advertica Facebook Link Activity se pot verifica gratuit linkurile care duc către articole printr-o interfață simplă, inspirată de motorul de căutare Google. Rezultatul este afișat sub formă de grafic/png, în care avem aprecierile, distribuirile, comentariile și numărul total de reacții.

Chiar dacă articolul provine de pe un site care nu are butoane de Facebook integrate, asta nu înseamnă că acesta nu a circulat prin rețeaua de socializare. Un exemplu ar Lucian Mîndruță. Articolele lui sunt foarte populare pe rețeaua de socializare, dar butoanele de distribuire nu sunt prezente pe blog. Verificându-i un articol pe Advertica Facebook Link Activity, aflăm că are 340 reacții dintre care 247 sunt aprecieri, 60 sunt distribuiri, iar 33 sunt comentarii la distribuiri sau aprecieri.

lucianmandruta

Al doilea se exemplu este despre activitatea clipurilor de pe YouTube. Clipul din campania ROM filmat la New York a fost publicat pe 23 septembrie și avea dupa doua zile 4.459 de vizualizări pe YouTube. Pe Facebook, însă, are 1056 de reacții, dintre care 671 sunt aprecieri, 276 sunt distribuiri și 109 sunt comentarii.

youtube

În prezent, lucrăm și la un serviciu pentru monitorizarea unor campanii pe bloguri, prin verificarea simultană a mai multor link-uri și afișarea atât a rezultatelor individuale, cât și a unui grafic pentru toată campania. Până atunci însă, așteptăm feedback-ul vostru direct pe blog.

Articol scris de Cristi Juverdeanu – Web & Software Developer @ Advertica

6 comentarii

  1. Andrei says:

    Foarte tare. Chiar ma intrebam zilele trecute cum aflu informatii despre ce se intampla cu link-urile mele pe Fb.. NICE!!!

  2. Super! Am verificat si eu cateva linkuri si am ramas surprinsa de rezultat. Multam de tip!

  3. […] Cum verifici câte reacții are un articol pe Facebook? Cu Advertica Facebook Link Activity. […]

  4. Oana says:

    Îmi place foarte mult ideea. Dar dacă este folosit atât link-ul scurt cât și cel lung, cum procedez? Fac suma rezultatelor sau se suprapun în vreun fel? Mulțumesc!

  5. laura says:

    Buna,

    Mi se pare tare ideea si am sarit repede sa folosesc acest tool, dar nu sunt convinsa ca il folosesc bine, poate ma ajutati. Am testat acest link : http://www.orasulm.eu/articole/opinii/bucataria_arabeasca_da_intalnire_romanilor_gurmanzi_la_naser_2%2C_intr-o_casa_pe_masura_portiilor_generoase_1555 si am primit niste rezultate ciudate. In pagina articolului exista butoane pt platformele sociale si aici in pagina apre ca acest articol are 28 de aprecieri, dar cand am verificat prin http://www.advertica.ro/social/index.php?url=http%3A%2F%2Fwww.orasulm.eu%2Farticole%2Feditorial%2Fin_acest_weekend_incep_petrecerile_de_halloween_-_part_1_1552 rezultatul a fost de 2 social media reactii. Imi puteti explica de ce?
    Merci

  6. Oana says:

    Da, si eu voiam sa intreb acelasi lucru ca Laura. Chiar zilele trecute am verificat si mi s-a intamplat la fel.

Comentează