Am spus intr-un alt post deja ca in perioada campaniei #haisamancamimpreuna, realizata de Coca-Cola si MRM Romania, activitatea pe Twitter s-a intensificat cu mult peste nivelul mediu din ultimul an.
Studiul de caz realizat de agentie si brand a ajuns aseara pe Mashable, printr-un clip care explica tot procesul din spatele campaniei prezinta rezultatele.
Campania a avut un milion de impresii in social media, in doua saptamani, sute de tweet-uri si cel mai important pentru brand, asocierea meselor cu Coca-Cola a crescut cu 15%.
“Results” este o serie de posturi despre brandurile care au facut publice rezultatele campaniilor lor in / prin social media.
Foarte faina campania. M-a convins sa mananc mai des cu familia, dar sa beau coca cola la masa? Never.
[…] a aratat ca implicarea brandurilor pe Twitter poate anima comunitatea de microblogging locala. Campania a fost de altfel remarcata de biroul Twitter din […]
[…] Coca-Cola – #haisamancamimpreuna: Prima campanie de la noi care a scos Twitter in fata si a aratat cel mai bine in 2013 cat de […]