MANAFU*

Abonamente Evensys

Brandul personal – de la blog la televiziune


In urma cu doi-trei ani, Cristi China-Birta, cunoscut pe scena blogging-ului autohton drept Chinezu, atingea un record neomologat. Prin blogul sau, prin participari la evenimente, prin vizite in multe orase din tara, a reusit sa interactioneze cu 2.000 de oameni. Poate chiar cu 3.000. Oricum, cifra nu conteaza asa de mult. Ce a contat atunci pentru el a fost inversunarea cu care si-a dorit sa isi faca numele cunoscut. Si-a creat un brand personal. Si e un bun studiu de caz, caci un brand personal se creste foarte greu si cere mult timp.

Din 23 septembrie si dupa multe aparitii la televiziuni, Cristi va avea propria emisiune la LOOK TV. De patru ori pe saptamana (luni, marti, miercuri si vineri), de la orele 22.00, blogger-ul nostru va avea invitati precum Magda Catone, Cristian Topescu, Nicu Alifantis, Mihaela Cernea, Misu Cernea, Virgil Iantu si altii. Il puteti urmari si pe Facebook, YouTube sau blog.

Deci daca va place Chinezu, vorba cuiva, acum aveti si mai mult Chinezu!

3 comentarii

  1. Galul says:

    Îi dorim succes pe mai departe. A muncit mult şi acum merită să culeagă şi mai multe roade. N-ar fi fără rost să ne prezentaţi o analiză, un studiu de caz despre creerea şi dezvoltarea unui brand personal.

  2. @Cristi
    Multumesc tare mult pentru ceea ce consider eu ca este un vot de incredere. Ar putea spune unii ca bag clisee si ca o dau pe oficial sau ceva, dar io tot o zic: ma onoreaza cuvintele tale mult mai mult decat ar trebui sa accept public 🙂

    @Galul
    Eu am scris de mai multe ori la mine pe blog despre importanta brandului personal. Ce am invatat din ce am facut eu, nu din carti 🙂

  3. Bucur says:

    Foarte bine ca a reusit sa aive un contract cu un post tv. A si muncit destul de mult ca sa construiasca acest brand.

Comentează