LG a anuntat astazi o noua identitate de brand sub sloganul “It’s All Possible”. Strategia de comunicare si de branding este inspirata din multiplele schimbari in tehnologie si in comportamentul consumatorului, care au avut loc in ultimii ani. Noua tema de comunicare va reflecta mai bine orientarea companiei asupra unor obiective dedicate consumatorilor, care sa ii inspire, sa le ofere posibilitati multiple si sa ii faca sa zambeasca.
Fiind un complement al renumitei identitați LG “Life’s Good”, noua tema de comunicare va fi pozitionata ca o voce unitara globala, pentru a oferi o experienta consistenta a brandului in toate punctele de interactiune cu consumatorii, inclusiv canalele media TV, print, outdoor si digital.
De astazi, noua identitate este reflectata printr-un clip video pe panoul electronic LG din Times Square, iar pe 7 august, va sustine lansarea smartphone-ului G2.
Este foarte posibil. Am un telvizor de pe vremea cand LG se numea GoldStar. Inca merge, asa ca sunt de acord cu sloganul 🙂 Spor!