Pinterest a fost revelatia inceputului de an in 2012, asa cum Vine a fost in 2013. Mari sperante s-au pus in acest instrument de bookmarking cu valente de retea sociala, care peste noapte devenea mai relevant decat Facebook, Twitter, Google Plus si LinkedIn, din anumite puncte de vedere, fireste. Am fost unul dintre promotorii sai si un utilizator activ din primele zile. In timp insa, “fenomenul” a fost izolat intr-un colt din care se pare ca nu mai iese.
Astazi, aproape nimeni nu mai vorbeste de Pinterest, iar eu il folosesc ocazional ca serviciu de bookmarking sau “sa imi clatesc ochii” atunci cand am putin timp liber.
Apare deci intrebarea: “De ce nu a prins Pinterest?”. Raspunsul corect este: “A prins! Doar ca nu a fost sa fie pentru toata lumea”. Mai mult decat atat, brandurile nu au sustinut platforma. In afara de cateva incercari creative de anul trecut, in acest spatiu destul de limitat, nu am mai vazut nimic notabil in 2013.
In Romania, brandurile s-au “lipit” mai greu de Pinterest, dar macar putem spune ca nume interesante nu l-au ignorat. Intr-un research rudimentar si incomplet (asumat), am reusit sa scot (cred eu) brand-urile romanesti cu cei mai multi followers pe Pinterest. Daca aveti completari, le astept cu placere.
Alaturi de brandurile din Top 20, am mai gasit conturi pentru Seat, Cora, Romstal, Nokia, Altex, Beck’s Savoria si Hyundai. Nu am ales branduri de media si servicii de Internet.
Va asteptam si pe contul nostru!:) Am castigat deja increderea a 113 followersi:http://m.pinterest.com/farmec/
Cand se vor mai strange si alte feedback-uri, voi face un update. Mersi!
http://pinterest.com/opticon/ & http://pinterest.com/boudoirstudiop/ 🙂
[…] Topul brand-urilor române pe Pinterest […]
Banca Transilvania
[…] [16 iulie] Top 10 branduri romanesti pe Pinterest: Porche Inter Auto, Lidl, Zorile Store, Fashion Days, Nikon, Dacia, Lay’s, Coriolan Bijuterii, IKEA si Lee Cooper [Social Media Training] […]