Hashtag-ul a fost o mare gaselnita pentru Twitter. Fara el, reteaua de microblogging nu ar fi fost astazi ceea ce este. Succesul acestui artificiu in comunicarea online i-a inspirat si pe altii. Astazi, cele mai mari retele sociale folosesc hashtag-ul: Facebook, Twitter, Google Plus, Pinterest si Instagram. Si acest lucru ar trebui sa ne puna un pic pe ganduri.
Campaniile nu vor mai fi uni-platforma. Hashtag-ul ne ajuta sa gandim multi-platforma. Folosim acelasi cuvant cheie peste tot. Dar cum monitorizam intreaga noastra activitate? TagBoard poate fi un raspuns.
Serviciul iti permite pe de o parte sa urmaresti ce se vorbeste pe un hashtag, pe Facebook, Twitter, Vine, Instagram si Google Plus, si, pe de alta parte, iti creeaza un board personalizat cu cautarea ta. Vedeti mai jos un astfel de board creat de mine pentru campania “Bucharest Not Budapest”.
Mai stiti si alte servicii de acest gen?
Chiar nu stiam de site-ul asta. Asta inseamna ca orice hashtag de pe orice retea va aparea aici?
Cristi, monitorizeaza din parti tagboard-ul asta. Monitorizeaza pe un palier foarte mic de timp (postarile mai vechi de 15 zile nu mai sunt contorizate, desi ele pe facebook apar in continuare, daca dai cautare dupa hashtag) si nici macar in palierul in care “zice” ca face monitorizarea nu ti le pune pe toate. sorry, dar e big disapointment. Eu am facut pe “#povestidinthassos”, stiu exact ce am postat si pe ce canale, si cat am postat pe hashtag, si pe tagboard imi apar cam 20% din ele….
Asa ca, alte idei de monitorizari pe hashtaguri ai? 🙂
[…] pentru o singura retea sociala (o singura platforma), de aici inainte este mult mai usor sa gandim campanii multi -platforma folosind acelasi cuvant cheie peste tot. (via Manafu- […]
Cred ca se poate folosi goo.gl
[…] TagBoard: Cum sa iti monitorizezi hashtag-ul? […]