Suntem deja in momentul in care cele mai multe branduri cunoscute sunt foarte active in social media. Iar cand toata lumea este pe Facebook si face aproape aceleasi lucruri, o inovatie, o idee creativa te scoate in fata. Este ceea ce reuseste sa faca reteaua de magazine Lidl in aceasta zile cu campania Social Grill.
Inovatia pe care o vad eu – si de altfel, o tendinta actuala in social media – este aceea de a crea mix dintr-un eveniment in-store (activare clasica) si o platforma social media (Facebook in cazul de fata). Practic, Lidl a lansat o campanie online-offline care genereaza engagement pe Facebook cu suportul logistic de la un magazin. Pana in prezent, peste 50.000 de oameni au folosit aceasta aplicatie.
Social Grill este deci o aplicatie de Facebook, care este “conectata” la un gratar organizat la magazinul Lidl Colentina (Bucuresti). In fiecare zi, intre 12.00 si 18.00, bucatarii magazinului pun pe gratar o serie de produse.
Momentul este transmis live in aplicatie, iar vizitatorii pot eticheta (tag) ceea ce se prepara pe gratar. Cei care reusesc sa puna tag pe produse, le primesc apoi calde in cel mult o ora, printr-un curier rapid al Lidl.
In fapt, reteaua de magazine a creat un intreg concept de branding Social Grill, ce implica cateva masini personalizate si curieri imbracati in uniforme distincte.
Cei care sunt in afara zonei de livrare, primesc in schimb vouchere valorice Lidl.
[…] implicat pe partea de promovare – ce combina social media cu noile tehnologii. Am vazut deja Social Grill si Lidl 1 Milion in 2013. Acum lantul de magazine ne propune Lidl Kiss, o aplicatie ce se bazeaza […]