Acum ca am atras atentia cu titlul jucaus al postului, va dau si o veste interesanta din piata de PR locala. Agentia Rogalski Grigoriu trece printr-un proces de schimbare de actionariat si, implicit, printr-un rebranding. Este si momentul intoarcerii in PR a Elizei Rogalski, unul dintre cei mai creativi oameni ai industriei.
Rogalski Grigoriu Public Relations anunță că acționarii săi au semnat un pact de opțiune de cumpărare, document prin care Eliza Rogalski și Alina Damaschin au opțiunea de a cumpăra de la Dragoș Grigoriu, Corina Grigoriu și Florina Vărzariu deținerile acestora integrale, sub condiția îndeplinirii unor criterii de performanța financiară, în perioada ce urmează.
Până la îndeplinirea criteriilor de performanță și exercitarea opțiunii de cumpărare, responsabilitatea administrării agenției va reveni în mod unic Elizei Rogalski și Alinei Damaschin, ceilalți acționari rămânând “silent partners”.
În același timp, Alina Damaschin intră în acționariatul agenției, care își schimbă numele în “Rogalski Damaschin Public Relations”, procesul de rebranding urmând a se finaliza în perioada imediat următoare.
Am mari asteptari de la noua formula. Eliza, ai legatura!