M-am bucurat sa vad cum multi cunoscuti mi-au spus ca s-au inscris in The Voyage, super-aventura pusa la cale de Heineken la nivel global, care are, fireste, si o componenta locala. Mai bine zis, are o recrutare locala.
M-as bucura sa vad cum multi prieteni din blogosfera se vor inscrie in competitia dedicata bloggerilor. Heineken cauta acum calatorul legendar al blogosferei romanesti, capabil sa se adapteze oricarei situatii.
Calatori legendari din Social Media
Daca iti doresti sa traiesti o experienta unica si sa pornesti intr-o calatorie inedita, raspunde provocarii lansate de Heineken, in perioada 3 iulie – 29 iulie 2013.
Miza? O calatorie legendara, inovatoare, progresista si un premiu cum numai Heineken stie sa ofere: UN SPACE TRAINING.
Pentru a-ti anunta participarea la competitia “Calatori legendari din Social Media”, te rugam sa trimiti un mail de confirmare la una dintre adresele de mail: catalina [@] oxygenpr [.] ro sau ruxandra [@] oxygenpr [.] ro. Regulamentul este disponibil aici.
Dropped 2
Ca sa intelegeti mai bine ce nebunia a imaginat brandul de bere, va invit sa il urmariti pe Stavros, un profesor de yoga si dansator din Grecia, cum se trezeste legat la ochi, intr-o barca galbena, in Cambodgia.
Absolut geniala ideea!
Succes tuturor participantilor!
[…] ceea ce a contribuit direct la ascensiunea Europa FM, de unde îţi câştigi tu pita zilnică – Cristian Manafu: de câte ori ne-am întâlnit mă tratai cu surprinzător respect şi interes, nu înţeleg de ce, […]
Frumos articolul. De fapt care este scopul, sau mai bine zis cine-ce castiga?
Eu zic sa ne amuzam putin:
http://www.youtube.com/watch?v=3xFsiMAmsoY :)))) Marketing sau doar un clip ridicol?
Hai ca am scris si eu. Culme e ca unele notari seamana cu cele ale articolului din comentariul de mai sus. 🙂
Alin
[…] Media” este competitie ce propune ca premiu un “space training”. Am pus detaliile aici. Desi nu imi dau seama acum ce inseamna sa te antrenezi pentru un zbor in spatiu, cred ca este o […]
[…] multi oameni buni acolo”, asa am reactionat dupa ce am vazut verdictul campaniei “Calatori legendari in social media“. Initiativa Heineken a implicat un grup foarte bun de bloggeri, asa cum rar vezi intr-o […]
[…] in continuarea campaniei la nivel local, in urma campaniei excluvive pentru bloggeri “Calatori legendari in social media“, Dragos Schiopu zis si Haotik a castigat un antrenament spatial. Ramana se vedem ce presupune […]