“Am castigat!”, mi-a spus incet, cu o sclipire in ochi si putin rosu in obraji. “Am castigat competitia Heineken Voyage. I-am zambit aprobator. Ma bucuram pentru el. Si ma bucuram ca un blogger a iesit in fata.
Bogdan Dascalescu a fost ales din peste 2.000 de candidati sa plece intr-o aventura, intr-un loc pe care nu il cunoaste, cu o agenda la fel de necunoscuta. Cred ca acum e pe drum. Sau poate chiar a ajuns. Abia astept sa se intoarca si sa ne povesteasca.
AM O PROVOCARE SI PENTRU CEILALTI BLOGGERI
Recent am anuntat ca Heineken are un program special pentru bloggeri. “Calatori legendari din Social Media” este competitie ce propune ca premiu un “space training”. Am pus detaliile aici. Desi nu imi dau seama acum ce inseamna sa te antrenezi pentru un zbor in spatiu, cred ca este o experienta unica. De aceea va invit cu mare drag si incredere sa va inscrieti.
PREMIUL LUI MANAFU
Asa cum mi-a placut ca un blogger a castigat “Heineken Voyage“, mi-ar placea sa aflu apoi ca printre cititorii mei sunt si cativa bloggeri curajosi pentru “Calatori legendari din Social Media“. Ofer de aceea un set de 3 lentile Photojojo pentru smartphones, prin tragere la sorti unui blogger dintre cei care se inscriu in competitie si imi lasa apoi un comentariu.
Pentru a va anunta participarea la competitia “Calatori legendari din Social Media”, trebuie mai intai sa trimiteti un mail de confirmare la una dintre adresele de mail: catalina [@] oxygenpr [.] ro sau ruxandra [@] oxygenpr [.] ro. Regulamentul este disponibil aici.
UPDATE: Castigatorul lentilelor Photojojo a fost ales cu Random.org.
Pick me! Pick me! 😀 M-am înscris ieri: http://cristianflorea.ro/putina-istorie-heineken-sau-cat-de-tare-poate-sa-ti-placa-un-brand/
“spatiul … ultima frontiera”, sau ante-penultima, sau este doar o bariera si atat, … pe care vom incerca sa o depasim atat timp cat exista, si este o bariera …
I’m IN! http://elenaciric.ro/2013/astronaut-ma-fac.html
Cred ca iti dai seama ca nu aveam cum sa ratez asa ceva:
http://haotik.ro/calatorul-legendar/
Oricum in urma campaniei am reusit sa definitivez o idee avuta mai demult si caruia nu ii gaseam un nume potrivit, o sa vezi.
M-am inscris si eu la concurs 🙂 http://lucianmarin.eu/2013/07/heineken-calatori-legendari-in-social-media/