Surpriza Top Social Brands 2013 este Samsung. Clasarea pe locul al doilea intre marcile cu cea mai mare implicare in social media vine dupa ce a “ratat” Top 10, cu un an in urma. De fapt, clasamentul de anul acesta, initiat de revista Biz, ne arata mai multe miscari interesante. Ele sunt motivate atat de schimbarea metodologiei, cat si a prezentei accelerate a unor branduri in social media.
Cu alte cuvinte, pe de o parte, activitatea pe Facebook si “popularitatea” (cat de vorbit este un brand in social media) au cantarit destul de mult si, pe de alta parte, a contat numarul de activitati intreprinse in social media si volumul campaniilor.
In acest context, au crescut foarte mult Coca-Cola, Danone, AVON, F64, Nivea, KFC, Staropramen, Renault, ING, Farmec.
Se impune o mentiune pentru cei care nu sunt la curent cu demersul celor de la Biz. Un top social brand este un brand care se concentreaza nu pe o platforma (Facebook, de cele mai multe ori) sau doua, ci pe mai multe, implicand, de asemenea, activitati multiple. “Apartinatorii” de brand ar trebui sa judece clasamentul pornind de la aceasta observatie importanta.
Nutline are activitate si nu apare :-s.
[…] Miscari interesante in acest an, cu o surpriza de la Samsung – clasarea pe locul doi, dupa cum explica Manafu. […]
[…] [via manafu.ro] […]
Mi se pare mie sau au uitat de emag? Cei de acolo se misca destul de bine.
[…] Top Social Brands 2013 […]
[…] In acest moment, numai in Romania, sunt peste 25.000 de pagini de companie / organizatie / brand / blog / site-uri / vedete samd. Facebook este de altfel platforma principala de comunicare pentru cele mai implicate companii in social media. […]