Intrarea retelei Isobar in Romania este inca un semn ca zona digitala castiga teren si cere o consolidare in industria publicitatii locale. Recent, Grupul Lowe a anuntat fuziunea intre Hyperactive si Senior Interactive, iar la inceputul anului, Omnicom anunta deschiderea biroului Tribal DDB la Bucuresti. Mai mult, ieri, un veteran al publicitatii online, Calin Rotarus, s-a relansat in domeniu printr-un cabinet de consultanta si vanzari independent.
Isobar, parte a Aegis Media, a cumparat Kinecto, una din cele mai vechi si mai cunoscute agentii digitale de la noi, de la actionarii sai egali Radu Ionescu si Dragos Grigoriu. Valoarea tranzactiei poate urca “pana la 5 milioane de euro, in functie de performantele companiei”, spune comunicatul de presa.
In perioada urmatoare, sunt asteptate si alte anunturi interesante. Urmariti blogurile si site-urile de specialitate,
Isobar este prezenta pe 36 de piete si are 3.000 de angajati la nivel global. Infiintata in 2003, compania aduce la un loc competentele digitale actuale cu cele de marketing traditionale, oferind servicii de creatie, planificare strategica, tehnologie si date.
[…] * un punct de vedere asupra a ceea ce se intampla acum in piata gasiti la Cristi. […]
Alte anunturi interesante: piata locala devine una-si-mai-globala, iar agentii mari le inghit pe cele locale, grassroots…? Cum se numeste asta ? Lant trofic ?