In curand, imi voi trece pe LinkedIn si functia de “Jurat” sau cineva ma va “endorsa” ca Judge. Glumesc! Am prins insa ceva experienta, in ultimii ani, in fata monitorului, jurizand proiecte si idei de tot felul. De data aceasta, sunt implicat intr-o campanie ambitioasa lansata de Danone si Blogal Initiative. Este o competitie destinata bloggerilor, care aduce ca premii 3 tablete Google Nexus 7 WiFi 16G. Daca ai un blog si vrei sa intri in campanie, iata ce trebuie sa stii.
CONCEPTUL
Danone cauta 9 bloggeri pe care sa ii invite sa vada #cumsefaceiaurtulDanone. Acestia vor fi impartiti in trei echipe: Fermierii, Transportatorii, Controlorii de Calitate.
IMPLEMENTAREA
Pentru inceput, trebuie sa publici pe blogul tau o “scrisoare de intentie”, in care iti depui candidatura pentru una din cele trei echipe. Daca esti selectat, alaturi de coechipieri si un capitan de echipa, vei merge pe drumul laptelui de la ferma pana la fabrica. Si vei relata acest drum cat mai creativ si cu impact, astfel incat sa poti castiga.
FINALIZAREA
Pe 24 mai, echipele participante vor fi invitate la un eveniment special, unde juriul va anunta si premia castigatorii. Detalii complete despre competitie gasiti aici.
Danone este unul dintre brand-urile care au crescut foarte mult in social media in ultimii ani. Cred ca aceasta campanie e a doua – daca nu a treia – ocazie in care compania isi deschide usile pentru bloggeri. E o abordare care merita incercata si de alte companii.
Te transformi usor-usor in asiatic sau e doar o impresie?
Interesant acest concept de proiect :D.
[…] via manafu […]
[…] şi Valy, dar şi onoraţii membri ai juriului, adicătelea Cristina, simpaticii de la TVdece şi Manafu […]