Campania “Sustin inovatia“, lansata saptamana trecut de revista Biz si agentia DDB Romania, a inceput de luni cel de-al doilea episod. Dupa ce o serie de oameni activi in online si-au aratat pe bloguri, Twitter si Facebook sustinerea fata de adevaratele noastre valori de astazi (oamenii care primesc o recunoastere la nivel mondial pentru realizarile lor), saptamana aceasta, a venit randul oamenilor de companii sa se implice.
Deja am numarat o serie de companii importante care au imbracat “tricoul inovatiei” fie prin CEO, fie prin persoane reprezentative, fie chiar printr-un numar mare de angajati. Pe pagina de Facebook a revistei Biz veti vedea imagini cu oameni importanti din diverse organizatii, precum Vodafone Romania, KLM, Brandient, BMW, Siemens, Cora, Bitdefender, Unilever, ISRA Center, GFK, Maastricht School of Management, Intel, Howard Johnson, DonCafe, iStyle, Domo, Antena 1, Pepsi, DC Communication, Eurolines etc. Am preluat si eu cateva fotografii mai jos.
[…] inițiative de conștientizare i s-au alăturat mai mulți bloggeri și oameni din companii. Este doar un prim pas care pornește de la public și ar trebui să fie un semnal pentru, de […]