Wall-Street.ro a dedicat astazi o analiza bloggerilor ambasadori de brand, venind cu cateva exemple de data recenta. Sunt citat alaturi de Cetin, Adrian si reprezentantii Porsche Inter Auto si Farmec.
“Acum e momentul cel mai bun pentru a folosi un brand ambassador. Cand toate companiile vor avea ambasadori, conceptul se va stinge sau se va reinventa, mai spune Manafu. “Acum un brand are sansa sa ofere continut si mai ales sa obtina un continut care rezoneaza cu unele publicuri interesate. Continutul completeaza foarte bine publicitatea traditionala si are efecte cu bataie lunga”.
Chinezu, la randul sau, ma citeaza intr-un post lung despre sansele Twitter in Romania. Apar alaturi de Cristina, Anca si Bogdan.
De ce crezi ca twitterul nu a prins foarte bine in Romania? In primul rand, Twitter nu a avut o strategie de expansiune uniforma si inca nu o are. Apoi a inceput cu o strategie de mobile sau cel putin de la inceput a fost adoptat foarte bine de utilizatorii de smartphones, iar la acea vreme la noi erau putin posesori de telefoane inteligente. Necesita mult timp si o prezenta constanta. Pe Facebook e OK daca pun ceva o data pe saptamana, pe Twitter insa ar trebui sa pun macar de trei ori ceva. Pentru multi a fost greu sau parea imposibil de inteles rolul @ sau al # pe Twitter. Si cel mai important probabil, “nu a fost despre poze” si nu a avut o interfata cu care userii erau familiarizati. Sa nu uitam ca inainte de Facebook a fost Hi5, retea in care multi si-au facut incalzirea. Altfel, noi romanii suntem un popor privat, as putea spune. Ne place sa vorbim intre noi mai mult decat sa ne exprimam public. Dovada e si in social media: Yahoo Messenger, WhatsApp si chiar Facebook.