Nu cunoastem cati utilizatori Instagram sunt in Romania, insa vedem tot mai multe campanii lansate de branduri in acest spatiu. Cea mai recenta apartine mall-ului Sun Plaza din Bucuresti, probabil primul centru comercial de la noi cu cont pe Instagram. Va rog sa ma completati daca e cazul.
Ideea a avenit odata cu lansarea contului de companie si a expozitiei de arta contemporana “Lumi Plutitoare”. (Trebuie sa vedeti minunatiile create de Max Streicher). Asadar, utilizatorii Instagram sunt invitati, la mall, sa faca o fotografie cu instalatiile din expozitie. Imaginea trebuie incarcata pe reteaua de photo-sharing si completata cu hashtag-ul #lumiplutitoare. Concursul este deschis pana pe 14 aprilie, premiul cel mare fiind un aparat Nikon.
Exista un concurs similar si pe Facebook. Regulamentul este aici.
[…] s-a bucurat, in martie, de o atentie destul mare din partea companiilor. De data aceasta, KFC si Sun Plaza au invitat publicul sa se joace cu filtrele aplicatiei […]
[…] s-a bucurat, in martie, de o atentie destul mare din partea companiilor. De data aceasta, KFC si Sun Plaza au invitat publicul sa se joace cu filtrele aplicatiei […]