Inainte ca Facebook sa faca anunte un nou val de schimbari pe 7 martie, Google Plus si-a imbunatit paginile de profil si cele de brand. Gestul nu s-a bucurat insa de mari ecouri. Merita insa sa il luam in considerare si sa punctam transformarile.
Bigger Cover Photo – Probabil cea mai insemnata schimbare, un cover photo “urias”, ce poate ajunge la 2120 x 1192 pixels.
New About Section – Se observa o impartire a continutului “de interior” (din alte tab-uri) pe module.
Skills – Google joaca la doua capete cu Google Plus. Se duce in acelasi timp dupa Facebook si LinkedIn. Probabil din ratiuni de SEO vei dori sa iti actualizezi si seciunea Skills (in About, la Work).
Reviews Tab – Desi nu e inca vizibil, in US i se da o foarte mare importanta. Nu am folosit pana acum aceasta functie. Nici macar nu i-am dat atentie. Astept implementarea pentru a intelege mai bine cum vede Google aceste recomandari locale integrate in experienta de social networking.
[…] dupa 2 zile de la impact, gasesti un singur articol intr-o intreaga blogosfera despre o relansare la fel de importanta precum cea pe care Facebook a […]