Cei de la HubSpot au observat o schimbare importanta in Termenii de utilizare a paginilor de Facebook. Au disparut toate mentiunile despre restrictiile din cover photos. Inainte, Facebook nu permitea utilizarea textului pe cover photos, a mesajelor call-to-action etc. Acum, exista doar paragraful:
“All covers are public. This means that anyone who visits your Page will be able to see your cover. Covers can’t be deceptive, misleading, or infringe on anyone else’s copyright. You may not encourage people to upload your cover to their personal timelines. Covers may not include images with more than 20% text.”
Schimbarea (survenita pe 6 martie) este o veste buna pentru toti cei care detin o pagina pe Facebook. De exemplu, de fiecare data cand o persoana da Like unei pagini, in News Feed va fi afisat intreg cover photo, nu doar icon-ul. Alte avantaje gasiti pe blogul HubSpot.
da asta era si inainte. ce s a schimbat ?
Ce era si inainte? Ca tocmai spuneam ca regulile au fost schimbate.
cover pubic, maxim 20% text
Dar îţi interziceau să pui link-uri sau altfel de publicitate în textul acela.
Adina, e de ajuns, nu?
yep