Luna februarie s-a “consumat” foarte repede pentru mine. Asa ca vin un pic mai tarziu cu retrospectiva celor mai importante momente (in opinia mea) ale lunii trecute. Februarie a fost o luna plina in online, o luna care ma face sa cred ca vom avea un an foarte interesant.
La inceput de februarie, am consemnat aparitia e-book-ului “Culisele X Factor“, scris de Cristina Bazavan. O idee foarte buna, nascuta din meseria de blogger profesionist. Desi moda Flash Mob-urilor pare sa fi trecut, mi-a placut mult initiativa Orchestrei Simfonice din Bucuresti.
Desi subiectul tine mai putin de mediul online, “Cazul Tufaru – Acces Direct – AVON” intra in cronica acestei luni, prin implicarea site-ului “Pagina de Media”. E un exemplu bun prin care putem sublinia puterea pe care o poate avea un articol publicat pe web. Un alt exemplu ne-a fost oferit de Ruxandra Predescu prin articolul sau despre mesajul agramat al unui responsabil de comunicarea Prefecturii Municipiului Bucuresti.
Una din cele mai vizibile campanii pe bloguri ale lunii februarie a fost initiata de Heineken cu ocazia aniversarii a 140 de ani de la aparitia brandului.
Indubitabil, februarie 2013 va ramane in istoria online-ului mondial drept luna in care a luat nastere fenomenul “Harlem Shake“.