MANAFU*

Abonamente Evensys

De ce nimeni nu vorbeste despre Klout la noi?

klout-score

Klout, serviciul care masoara influenta online, integreaza de ieri si Bing, si Instagram. Pauza. Foloseste cineva la noi Klout? Cu toate controversele de acum doi ani, ideea in sine nu e rea. Intre timp, apele s-au linistit, probabil pentru ca nimanui nu ii mai pasa. Cu toate acestea, Klout creste.

Anul trecut a primit cateva finantari.In septembrie 2011, anunta ca monitorizeaza 100 de milioane de persoane. E ceva, nu? Insa nu am fost niciodata intrebat de Klout Score si nici nu stiu o agentie care se bazeaza pe Klout in campanii. De aici si intrebarea din titlu.

Un singur lucru imi place la Klout. Perks. Este o cale foarte simpla de interactiune intre branduri si influencers. Companiile pot trimite via Klout diverse servicii si produse pentru a fi testate de bloggeri. Ma gandesc acum ca ZeList ar putea sa integreze ceva asemanator in ZeList Monitor.

12 comentarii

  1. vali says:

    klout nu contează.

  2. asa zic toti si ne trezim intr-o zi ca o sa conteze. 🙂

  3. vali says:

    teoretic da, practic știi și tu că un asemenea site nu poate măsura coerent infliența.

  4. Asa este! Inainte erau multe siteuri si aplicatii care nu contau si acum conteaza si la noi!

  5. Marius Sescu says:

    Companiile .ro nu știu de el, ar fi un efort prea mare să explici de ce merită luat în considerare.

    Klout nu e relevant în toate domeniile, de ex sunt bloggeri f buni care stau pe wordpress.com și nu folosesc social media, dar au articole cu multe reacții, comentarii, deci și influență. Dacă ar fi să te iei după Klout bloggerii ăștia nu au nici o valoare.

    Klout poate fi util doar dacă îl folosești împreună cu alți indicatori.

  6. Liviu R. says:

    Mie imi placea la inceput, dar mai apoi mi-am dat seama ca e complet inutil! Poate are si partile lui bune si nu le observ, cine stie!
    In schimb, cu cat i se va da mai mare importanta, cu atat vor incepe multi sa devini ”lacomi” si sa urmareasca un rank cat mai mare pentru ca mai apoi sa se laude cu asta!
    Daca s-ar limita la ”cat de activ esti in online” si ar uita de partea cu ”influencer” parca ar mai ok, asa nu se face decat o evaluare a volumului ori volumul inseamna numai cifre, cifre…..

  7. Claudiu says:

    Eu profit de Perks.
    Am vazut in State, eveniment la care invitatiile se dau pe baza scorului din Klout sau Kred.

  8. Dan Trofin says:

    Il folosesc de 1 an si ceva, mi-am legat conturile din retele sociale si intru lunar sa citesc cum am evoluat.
    Klot asigura o mai corecta imagine asupra activitatii noastre in online iar asocierea cu ZeList ar fii buna !

  9. Tiberiu Cazacioc says:

    Klout este pe atit de important pe cat ii dam noi importantza. Este precum orice instrument de masurare. Poate fi prost, dar daca are o masa critica de utilizatori, devine important. Ce castig mi-a adus ? Pai mi-am creat un cont 500px.com si pentru am legat Klout de contul 500px.com, nu mi-au mai luat nici un ban, parca pentru niveul 2 de upgradare a contului (adica acum pot si pune la vanzare imagini). Masurarea influentei este o chestie a naibii de complicata. Inca odata, daca un instrument devine larg acceptat de utilizatori, de industrie, de clienti, are o masa critica, atunci devine important.

  10. Serban says:

    Aruncam un ochi prin Klout ceva mai des anul trecut. În urmă cu o săptămână am intrat să văd ce mai e pe acolo şi m-am trezit cu un premiu: o licenţă de 1 an pentru Norton Mobile Security… Asta în situaţia în care folosesc deja AVG.

    Din punctul meu de vedere, degeaba îmi spune Klout că X e influent. Până la urmă influenţa este raportată la persoana care te priveşte. De exemplu, dacă tu pui poze pe blog cu femei goale şi generezi un număr de reacţii pe baza acelui articol, eşti influent pentru acel grup, nu pentru mine. Şi în niciun caz nu te voi privi ca pe cineva relevant în online, doar pentru că Klout spune asta.

    În orice societate majoritatea este formată din imbecili. Şi nu Klout a zis asta. 🙂

  11. Irina says:

    Este doar o chestiune de timp pana cand solutii cu nume mari, precum SAP NetBase sau Sysomos, vor fi folosite de catre brand-uri in analiza social media. Atunci Klout va conta.

Comentează