Am placerea sa fiu intr-un grup simpa, cum ar zice Cristina Bazavan, care va decide cine pleaca la Amsterdam, la Heineken acasa. In 2013, brand-ul implineste 140 de ani de existenta. In plus, si Amsterdam sarbatoreste anul acesta mai multe momente importante, asa ca aveti motive in plus sa vizitati orasul meu preferat.
Heineken a creat o capsula a timpului pe Facebook, care primeste mesaje aniversare si ne invita sa ne imaginam cum va fi aceasta bere peste 20 de ani. Eu am zis ceva despre imprimantele 3D si faimoasele ambalaje Heineken. Capsula va fi pastrata inchisa timp de 20 de ani. Chiar sunt curios cum vom privi atunci mesajele noastre.
Unul dintre participantii in aplicatia pe Facebook va putea castiga o excursie de doua persoane la Amsterdam. Alte cinci persoane vor fi invitate la petrecerea aniversara Heineken. In plus, exista o serie de premii saptamanale.
Te invit deci in Capsula Timpului Heineken. Te invit la Amsterdam.
[…] da mare fireşte, căci nu mi se întâmplă toată ziua să fiu coleg de juriu cu Andi Moisescu, Cristi Manafu, Cristina Bazavan, Cosmin Tudoran, Ionuţ Bunescu şi Piticu întru trimiterea unui fericit […]
Sunt putin sceptic in privinta capsulei. Dupa cum mass-media spala creierii oamenilor in zilele astea mi-e teama ca sa nu se uite de tot de aceasta capsula.
Asta imi aduce aminte de clasele de gimnaziu, cand am ingropat o cutie cu bilete despre viitorul nostru. Sper ca cineva isi va aduce aminte sa dezgroape cutia, la trecerea celor 20 de ani.
La Amsterdam, castigatorii sunt asteptati la sediul Heineken, sau unde se merge mai exact?