MANAFU*

Abonamente Evensys

Cum “ataca” Appscend piata mondiala a aplicatiilor mobile

Appscend_3

Am urmarit evolutia Appscend inca de la infiintare si cred ca e unul din start-up-urile romanesti care au lucrat la produs intr-un ritm sustinut, si-a cautat in permanenta noi oportunitati in lumea antreprenorilor si a pariat pe un domeniu “sexy”: mobile.

Appscend a fost si una dintre companiile romanesti prezente la Mobile World Congress. Stefan Rosioara a facut o vizita la standul start-up-ului si a venit cu interviul urmator pentru Manafu.ro. A raspuns la intrebari Claudia Docuz, Business Development Manager. Claudia coordoneaza dezvoltarea parteneriatelor White Label si Referral, precum si a parteneriatelor tehnologice Appscend Enterprise SDK la nivel global.

Pe scurt, Appscend este…?
Appscend este prima platforma romaneasca pentru optimizarea dezvoltarii si managementului aplicatiilor mobile. Appscend ajuta peste 3000 de companii software si parteneri White label sa dezvolte, lanseze, monetizeze si administreze aplicatii mobile native pentru iOS si Android, mai repede si mai performant decat orice competitie.

Platforma a fost lansata la mijlocul anului 2011, iar rezultatele de pana acum sunt extrem de imbucuratoare, Appscend avand din primul an de activitate clienti din Romania, Europa Centrala si de Vest, precum si Statele Unite, totodata implicandu-ne activ in dezvoltarea functionalitatilor oferite de platforma.

Puteti descrie in cateva cuvinte experienta din cadrul Mobile World Congress?
Este al doilea an in care participam in cadrul Mobile World Congress. La fel ca si in 2012, experienta evenimentului a fost una extrem de antrenanta si interesanta. Am cunoscut oameni cu o intelegere autentica a sectorului de mobile, iar sfaturile si parteneriatele incepute in cadrul evenimentului vor avea un rol foarte important in dezvoltarea companiei in perioada imediat urmatoare.

Daca am traduce experienta Mobile World Congress in beneficii directe pentru companie, care ar fi acestea?
Colegul meu Dragos Cercel (Sales Manager Appscend), care se ocupa de relatia cu clientii directi si cu mine am avut ocazia sa ne intalnim cu parteneri existenti din strainatate, dar si cu clienti din Europa sau Asia. De asemenea, prin intermediul MWC am gasit oportunitati de colaborare interesante care au sanse sa se concretizeze in viitorul apropiat prin care sa atingem cresterea de 300% pe care o estimam pana la finalul anului 2013.

De asemenea, Appscend a participat si la alte doua intalniri dedicate mediului antreprenorial si de investitii la care am fost selectati dintre sute de companii din lume. Am fost prezenti in cadrul Barca Start-up event, dar si in finala TechCrunch Mobile Meet-up, unde Appscend a fost singura companie din Europa de Sud-Est care a urcat pe scena alaturi de alti 6 finalisti.

Care este portofoliul Appscend?
Avem clienti din diverse sectoare de activitate. Echipa noastra a lansat peste 300 de aplicatii mobile care au fost publicate in Appstore, GooglePlay sau au fost distribuite intern in cadrul companiilor . Printre principalele referinte din Romania se numara aplicatiile DOMO, Groupama, Vodafone, BMW Motor AG, JWT, Tiriac Auto, precum si Stiri360 – una dintre cele mai populare aplicatii mobile.

Ce pregatiti in viitorul apropiat?
In paralel cu modelul de businesses “Software as a Service” care se adreseaza companiilor ce ofera solutii tehnologice si de serviciile de dezvoltare personalizata pentru clientii directi, am lansat Appscend On-Premise Enterprise SDK. Solutia se adreseaza integratorilor de sistem care pot folosi in-house platforma Appscend. Totodata ne adresam clientilor din diverse domenii precum Banking sau Telecom, oferind astfel un control total asupra codului sursa si integrarilor cu sisteme terte din interiorul companiilor.

4 comentarii

  1. […] Compania Appscend este prima companie din lume care a lansat o platforma dedicata aplicatiilor mobile 2nd screen. La MWC acestia prezinta multiplele functionalitati dedicate aplicatiilor create pe aceasta platoforma: -Conturi de utilizatori: permite autentificarea utilizatorilor cu ajutorul conturilor lor de retele sociale sau terte sisteme de autentificare.  -Check-in la emisiune: integrarea aplicatiei cu retelele sociale creste gradul de promovare a emisiunii/brand-ului iar aceasta functionalitate poate fi activata in timpul emisiunii pentru a fi accesibila utilizatorilor spre folosire.  -Sondaje si posibilitatea de a vota live: sincronizarea dintre emisiunea live si aplicatie se face instant iar informatia transmisa ajunge la milioane de utilizatori in acelasi timp iar feedback-ul acestora ajunge in mai putin de o secunda inapoi catre televiziune. -Timeline si in app chat: putem oferi o experienta similara, a discutiilor dintre utilizatori, cu cea a retelei de socializare Facebook astfel incat utilizatorii aplicatie second screen pot comunica intre ei si posta  anumite mesaje personajelor participante in cadrul emisiunii. -Distributie sincronizata de continut web: aceasta solutie pote fi utilizata pentru a impinge continut premium aditional in aplicatia mobila in stransa legatura cu continutul ce este afisat in timpul emisiunii intr-un anumit moment. -Imagini secundare in direct: posibilitatea de a transmite in direct, imagini aditional de cele care sunt deja in direct la televizor (ex: interviuri live din spatele scenei). Doar utilizatorii aplicatiei vor avea acces la acest continut in direct, aceste filmari secundare nu sunt redate si la TV. -Reclame interactive: in timpul pauzelor de publicitate se poate face o sincronizare cu aplicatia second screen, a reclamei ce ruleaza in acel moment pe televizor, astfel incat aceasta va fi distribuita in acelasi moment catre milioane de utilizatori ai aplicatiei in mai putin de o secunda. Ulterior aceasta reclama poate avea si caracter interactiv astfel incat este un pod intre televiziune si reclama digitala.  […]

  2. […] Am scris anul trecut 16 materiale despre editia din 2013 a MWC si am avut acces tot printr-un expozant si membru al ARIES – Appscend. […]

  3. […] Compania Appscend este prima companie din lume care a lansat o platforma dedicata aplicatiilor mobile 2nd screen. La MWC acestia prezinta multiplele functionalitati dedicate aplicatiilor create pe aceasta platoforma: -Conturi de utilizatori: permite autentificarea utilizatorilor cu ajutorul conturilor lor de retele sociale sau terte sisteme de autentificare.  -Check-in la emisiune: integrarea aplicatiei cu retelele sociale creste gradul de promovare a emisiunii/brand-ului iar aceasta functionalitate poate fi activata in timpul emisiunii pentru a fi accesibila utilizatorilor spre folosire.  -Sondaje si posibilitatea de a vota live: sincronizarea dintre emisiunea live si aplicatie se face instant iar informatia transmisa ajunge la milioane de utilizatori in acelasi timp iar feedback-ul acestora ajunge in mai putin de o secunda inapoi catre televiziune. -Timeline si in app chat: putem oferi o experienta similara, a discutiilor dintre utilizatori, cu cea a retelei de socializare Facebook astfel incat utilizatorii aplicatie second screen pot comunica intre ei si posta  anumite mesaje personajelor participante in cadrul emisiunii. -Distributie sincronizata de continut web: aceasta solutie pote fi utilizata pentru a impinge continut premium aditional in aplicatia mobila in stransa legatura cu continutul ce este afisat in timpul emisiunii intr-un anumit moment. -Imagini secundare in direct: posibilitatea de a transmite in direct, imagini aditional de cele care sunt deja in direct la televizor (ex: interviuri live din spatele scenei). Doar utilizatorii aplicatiei vor avea acces la acest continut in direct, aceste filmari secundare nu sunt redate si la TV. -Reclame interactive: in timpul pauzelor de publicitate se poate face o sincronizare cu aplicatia second screen, a reclamei ce ruleaza in acel moment pe televizor, astfel incat aceasta va fi distribuita in acelasi moment catre milioane de utilizatori ai aplicatiei in mai putin de o secunda. Ulterior aceasta reclama poate avea si caracter interactiv astfel incat este un pod intre televiziune si reclama digitala.  […]

  4. […] Am scris anul trecut 16 materiale despre editia din 2013 a MWC si am avut acces tot printr-un expozant si membru al ARIES – Appscend. […]

Comentează