Acum trei ani, ajungeam la concertul Guns N Roses cu o mare pofta de a rontai ceva. Coada la hotdogs era foarte mare. Intr-un moment de maxima inspiratie, am scos telefonul si am intrebat pe Twitter: “E cineva la coada la hotdogs la Guns?”. Raspunsul il cititi aici. Am mai multe amintiri haioase cu Twitter, insa pe aceasta o povestesc mereu cand vorbesc despre puterea microblogging-ului.
@manafu Salut! Am selectat tweetul tau pentru spotul TV, esti de acord sa il preluam si sa te inscriem in campanie? 🙂
— Coca-Cola (@CocaCola) March 26, 2013
Dupa un tweet nevinovat trimis aseara lui Costin, Coca-Cola a intrat pe “fir” cu mesajul de mai sus. Am raspuns cu “Desigur!”. Astept acum sa imi vad tweet-ul la televizor, pe Pro TV si Acasa TV, in campania #haisamancamimpreuna.
Pentru cei care nu au deschis televizoarele in ultima vreme si nici nu prea au stat pe Internet, Coca-Cola ne indeamna sa trimitem invitatii la masa prietenilor nostri de pe Twitter, folosind hashtag-ul #haisamancamimpreuna. Cele mai creative invitatii au sansa de a ajunge in spoturile TV ale brandului. Campania de live tweeting dureaza pana pe 11 aprilie. La final, in urma centralizarii tuturor mesajelor, pe 13 aprilie 2013, unul dintre participanti se va bucura de o masa special organizata de catre Coca-Cola pentru el si cei dragi. Regulamentul complet este aici.
Am scris recent un post despre starea Twitter in Romania. A ramas in acest moment un canal folosit mai mult de early adopters, oameni din online, media si comunicare. Adoptia nu a scazut. Zilnic “castig”, in medie, 10 noi followers. Twitter are nevoie insa de o promovare mai buna. Si cred ca acum Coca-Cola face un PR bun twittosferei.
Asa ca #haisamancamimpreuna!
Sa speram ca si Twitter face un PR bun pentru Coca-Cola, ca sa mai vedem campanii ca asta 🙂
[…] de mai jos spune totul. Sursa. Și cred că totul a pornit de la un tweet al lui Cristi Manafu către Costin […]