Tot strang dovezi ca trecem printr-o revolutie tehnologica, ca suntem la inceputul unei noi ere care va fi marcat de o serie de inovatii importante pentru restul vietii noastre. Sunt atatea idei noi care ajung sa fie puse in practica azi si probabil multe altele stau ascunse in seifurile marilor companii. Voi cauta sa impartasesc cu voi tot ce gasesc nou si interesant. Poate va molipsesc cu entuziasmul meu.
Sa luam de exemplu cazul “Amex Sync“. American Express a facut un parteneriat cu Twitter prin care utilizatorii pot face plati prin tweet-uri. Da, ati citit bine. Ideea e mai veche un pic, de acum un an, doar ca atunci era folosita pentru a descoperi si accesa discount-uri pe baza unui hashtag. Acum insa vorbim de plati. Clientii Amex fac o legatura intre numarul de card si contul de Twitter. Folosesc un hashtag pentru cumparaturi si confirmarea platii. Urmariti clipul de prezentare sau vizitati site-ul pentru informatii complete.
Teoretic, poti face plati prin orice instrument la capatul caruia exista o identitate verificata si securitate sporita, fie ca vorbim de carduri, telefoane mobile, de ce nu carduri ratb, conturi online ale retelelor de socializare, nr. de inmatriculare cu cip sau implanturi. Problema nu mai este de posibilitate ci de forta de penetrare si marketing.
Am o intrebare ! De ce scrii atat de putine articole pe zi ? In 2012 ajungeai si la 5 articole pe zi
Nu mai am timp, din pacate.
Eu nu cred ca pe piata romaneasca are vreo sansa sa intre un astfel de sistem. Cred ca a fost facut mai mult de dragul marketingului decat ca e mai simplu sa cumparam asa. Cel putin eu nu am inteles totul din prima legat de acest sistem.
cine are American Express Card ?
@Ovidiu nimeni 🙂
[…] Tot strang dovezi ca trecem printr-o revolutie tehnologica, ca suntem la inceputul unei noi ere care va fi marcat de o serie de inovatii importante pentru ("American Express a facut un parteneriat cu Twitter prin care utilizatorii pot face plati prin… […]
@ionica atunci cu cine mai facem banking!? 😀
[…] facut un parteneriat cu Twitter prin care utilizatorii pot face plăţi prin tweet-uri, ne anunţă Manafu, se propune o dezvoltare extensivă a mediului online, marcată printr-o serie de […]