M-am oprit la “Buna, Cristi!”. Mi s-a pus un nod in gat. Vazusem deja campania organizatiei Samusocial pe alte bloguri, insa impactul a fost mai mare cand am vazut mesajul creat pentru mine. Dincolo de abordarea creativa (Felicitari agentiei!), clipul ne pune in fata unei probleme serioase: un grad in minus poate insemna distanta dintre viata si moarte pentru cei fara adapost. Iar zilele acestea, chiar simtim frigul.
Pentru a sustine Samusocial, Prima TV a decis ca, timp de cinci zile, rubrica “Meteo” de la buletinul de stiri ”Focus” sa fie prezentata de trei oameni ai strazii. E o decizie indrazneata, dar cu impact mare.
Daca doriti sa sustineti printr-o mica donatie singura organizatie care “lupta” pentru cei mai putin norocosi, puteti folosi urmatorul cont: RO93BRDE441SV49929504410, deschis la BRD, agentia Carol.
[…] Draguta preluare in zona blogging-ului. Mai cunoasteti si alti bloggeri in afara de Dorombach, Manafu si […]
[…] din România. Mai exact au fost realizate o serie de clipuri dedicate bloggerilor Sabina Cornovac, Manafu, Piticu, Andreea Burlacu și […]
[…] plan local, am apreciat foarte mult ideea Saatchi PR pentru Samusocial, implementata alaturi de Prima TV si reactiile starnite in alte tari de campania GMP – […]
[…] NON-PROFIT CAMPAIGN Samusocial – Parte dintr-o ampla campanie de media, actiunea de bloggers outreach intreprinsa de Samusocial a avut efecte imediate. Mai multi bloggeri au primit mesaje personalizate […]
[…] pe 12 octombrie, să sărbătorim Ziua Națională a Comunicărilor Video Personalizate. Deși nu e prima dată când se întâmplă în România, astăzi am primit două comunicări în care elementul central a […]