“Datorită acestui articol m-am apucat și eu de acest serial”, imi spunea astazi cineva intr-un comentariu. “Am aflat de Social Media Summit de pe blogul tau si am venit sa iti multumesc”, mi-a spus cineva acum 2 zile la Cluj. Sunt doar doua exemple recente. Si stiu sigur ca si alti posesori de blog au primit asemenea reactii.
La randul meu, am acum intr-un tab deschis postlui lui Zoso despre Doua carti. Mi-am propus sa le cumpar. Din alta zona a blogosferei, am aflat ca afiliatii eMag au generat comisioane de 77.000 euro. Cred ca o buna parte dintre ei sunt bloggeri (Gresesc?). Si exemplele pot continua.
Blogurile sunt parte din mainstream media acum. Au depasit stadiul de newcomer. Articolul lui Andrei Plesu e o buna dovada.
Mergea un pic de formatting în articolul lui Pleșu dar în orice caz… dacă printr-un blog reușești să convingi 5000 de oameni să-ți distribuie ideile (ca în cazul de față) e destul de clar că treaba merge.
blogul conteaza atata timp cat bloggerul are ceva de spus.
atata timp cat conteaza pentru un public anume.
altfel devine poate doar un jurmal ce si-a pierdut din intimitate fiind impartasit cu anonimi virtuali. atunci cred ca mai bine ar ocupa cateva randuri intr-o agenda dintr-un sertar de birou sau noptiera..
p.s: misto articolul lui plesu!
fumos articolul lu’ Plesu!
blogul face parte din viata de zi cu zi !