Agentie de cercetare online Gemius a publicat un raport cu cele mai folosite si cele mai eficiente formate publicitare online din Europa Centrala si de Est. Materialul se numeste Gemius AdMonitor si ofera date referitoare la formatele de publicitate online de top si la principalele sectoare promovate online pe pietele din Bulgaria, Croatia, Cehia, Ungaria, Letonia, Lituania, Polonia, Romania, Serbia si Slovacia.
Conform studiului, in campaniile online din Romania, cele mai folosite tipuri de bannere sunt bannerele standard (94,2 % dintre campanii, folosind astfel de formate) cu o rata de click medie de 0,2 %, urmate de bannerele interstitiale (19.4%) cu o rata de click medie de 1.42%. Este interesant de observat faptul ca bannerele de tip Preroll, au cea mai mare eficienta, avand o rata de click medie de 7.09%, cu toate ca ponderea campaniilor care folosesc acest tip de bannere este foarte scazuta 2, 1 %.
Mai multe detalii gasiti in AdMonitor.
Ca sa fiu putin rautacios, au separat bannerele care au buton de close (eventual si functional) de cele “la negru”? 🙂
Ai idee cu imi facsi eu cont la Gemius pentru a vinde publicitate pe site-ul meu?
Am tot vazut pe multe din site-urile noastre romanesti ca vand publicitate de la gemius.
Am tot incercat dar nu am gasit nimic.
Astept raspunsul tau.
Multumesc.