Cand site-ul Apple nu e disponibil, e de bine! Inseamna ca se pregateste pentru o cerere de produse foarte mare. E un semn bun pentru companie si un mare prilej de PR in fata lumii intregi. S-a intamplat si inainte de lansarea iPhone 5 recent.
Este insa o actiune deliberata. Dar cum e atunci cand site-ul “cade” dupa prea multe vizite? S-a intamplat la noi in “Vinerea Neagra a Reducerilor“. Toate site-urile importante care au oferit reduceri au avut probleme. Unele au fost de negasit cu orele. Am putea sa estimam impactul, efectul momentelor de downtime? Le-a afectat mult vanzarile? Sau dimpotriva….
Un articol din Wall-Street despre acest Black Friday, in sectorul IT&C, ne dezvaluie o mare “prapastie” in vanzari intre eMag si ceilalti competitori ai sai din online. Lasand la o parte faptul ca “eMag e mare si tare”, hai sa ne imaginam un pic ce s-ar fi intamplat cu unele magazine daca nu le “pica” site-ul? Ar fi terminat stocurile mult mai repede? Ar fi avut un Black Half-Friday?
Oare nu cumva caderile repetate si indelungate au fost pana la urma un lucru bun? Au tinut oamenii curiosi, i-au facut sa revina si au dat continuitate vanzarilor pe intreaga durata a promotiei. La urma urmei, nu a contat cat a vandut eMag, ci cum a trecut fiecare de Black Friday. Se pare ca destul de bine, daca ne luam dupa articolul din Wall-Street. Pareri?
Din cate stiu eu, Iulian Stanciu a estimat pentru eMAG vanzari de 15 milioane de euro. Altex a obtinut 6 milioane de euro.
Crezi ca n-ar fi putut obtine vanzari mai mari? Altex si-a facut recent sistem de marketing afiliat, ceea ce inseamna ca pune un pret destul de mare pe vanzarile online. Eu cred ca au avut de pierdut.
Flanco a avut un pdf pe site care te trimitea in magazin. Penibil, mai ales ca e parte dintr-un sistem de afiliere si toti afiliatii care l-au promovat au avut de pierdut.
Credeti ca il vor mai promova de Craciun?
Mda,partea pozitiva ca sunt stocuri epuizate?