Este una din cele mai bune idei pe care un brand le-a implementat – ma rog, e in curs de implementare – la noi. Johnnie Walker vine la tine acasa sa iti arate cum se bea whiskey-ul. Ma rog, va veni unul dintre cei cinci “mentori” ai brand-ului. Tot ce trebuie sa faci este sa te inscrii pe pagina de Facebook Johnnie Walker Romania, iar apoi alaturi de cinci prieteni, vei avea parte de o ora de initiere in arta degustarii scotch whisky-ului.
Am participat aseara la un preview al acestor sesiuni de mentoring in degustarea whisky-ului, in prezenta celor cinci mentori, si va pot spune ca “Johnnie Walker At Your Home” este o experienta ce merita incercata. Cititi la prietenul Victor cum se desfasoara “ritualul”
Dar cum se bea whiskey-ul? Cum doresti tu. Pe pietre reci din rau (asa cum il beau scotienii cu mult timp in urma) sau cu gheata, simplu ori cu putina apa, asa cum ii place Chinezului. Nu uitati insa sa il consumati cu moderatie!
La final, va invit sa urmariti un spot celebru al brand-ului, premiat la Cannes in 2010. Dupa 40 de incercari, clipul a iesit perfect sincronizat.
Din cate stiu clipul e unul dintre cele mai misto din istoria brandului. Mi-a placut pentru ca prezinta istoria brand-ului in 6 minute, de la modul cum s-a infiintat compania pana diferitele sortimente de whiskey si trece prin toate etapele din viata companiei.
Clipul a iesit perfect la a 40-a dubla si sincer mi s-a parut ceva genial cand am vazut ca omul a vorbit 6 minute fara oprire si a iesit totul perfect. A primit un Gold Lion la Cannes desi ar fi meritat si Grand Prix. Totusi era cam greu sa se bata cu Old Spice si “The man your man could smell like”.
Cat despre whiskey in sine, nu prea ma omor. Mai beau ocazional si moderat cate putin. Intotdeauna cu gheata sau distilat cu putina apa. In general un Red Label.
misto clipul dar ii lipseste o finalitate grandioasa gen camera care se ridica deasupra potecii pe care merge dude-ul si de sus se vede ilustratia walker-ului facuta din obiectele pe langa care a trecut dude-ul. just sayin 🙂
Ideea promotiei mi se pare misto, nu ca altele pentru care trebuie sa pastrezi tot felul de gunoaie pentru validare.
Pur si simplu uimitor. Un clip superb…. locatie, muzica, accesorii, cuvinte…totul este ales perfect…si Robert Carlyle…imi place la nebunie accentul lui!